Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-10 15:56:17 följande:
    Jag tror att det huvudsakliga bekymret är att jag inte ens vill försöka. Skäms
    ah ett problem så stort att det blir omöjligt att fortsätta
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-10 15:57:51 följande:
    hehe räcker nog med zumba och i höst om ja kommer in på skolan lär ja ändå få rövmusklerna och jobba då ja ska cykla till skolan och hem igen samt köpa en cross
    cross som motocross?
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-10 15:58:33 följande:
    jaha så du menar att ja e fast i blackpool då... bara för att se på regnet
    nää,, då tar ja tag i detta nu o  bokar om till London direkt... o nån fotboll blir de inte tal om heller, inte för mig ialla fall... ja kan gå på vaxkabinetten eller nånting sånt
    jag har varit i London, på fotbollsresa då
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-10 16:00:11 följande:
    Varför inte gå i Jack The Rippers fotspår, superspännande. {#emotions_dlg.djavulsk}
    ja det är ju över 100 år sedan han härjade så nu är det ju säkert att gå där
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-10 16:10:11 följande:
    heheh nopp crosstrainer...
    ok, jag misstänkte det,

men man vet ju aldrig
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-10 16:10:06 följande:
    haha,, ja ha inte varit i London.. o alltså inte heller på fotbollsresa Pjuh...

nä gott folk,, nu lämnar jag er för ett tag... är nämligen bjuden på middag idag
    se där ja,

ha en skön fortsättning på dagen
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-10 16:11:19 följande:
    Nu klipper de och klistrar istället medan småttingarna leker med plastdjuren, mer kreativt än tv-spel vill jag inbilla mig. Oskyldig
    figurehead skrev 2010-08-10 16:05:27 följande:
    ja det är ju över 100 år sedan han härjade så nu är det ju säkert att gå där
    Jo, men ack så spännande, jag skulle älska att gå den turen, eller spökturen i Sthlm, då slipper jag flyga. FlörtMed massa stekt lök Skrattande

Här blir det varma mackor.
    Jag tror inte TV-spel är så fördummande som folk vill hävda. Inte strategi och liknande spel.

Ja, blir nog lite stekt lök också
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-10 21:50:57 följande:
    Det har varit rätt dött här.Spöke
    Inte så lite heller, har ju inte hänt ett skvatt .
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D