Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Punkster skrev 2010-08-01 13:11:17 följande:
    Undrar just hur många tjejer som står ut med någon som jobbar jämt och pluggar all övrig tid... Obestämd
    Jaha..."känner hoppet hoppa iväg"

O hur ska en sån som jag hitta någon då..?
    -Jobbar heltid,har barnen, djuren o gården när ja kommer hem...4 hästar tar sin lilla tid Obestämd

Äh, lika bra ja blir nunna, det börjar gå upp för mig nu "simsalabim"  Spöke (hittade ingen nunnebild men kände att denna var liknande)
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:43:32 följande:
    ja varför hymla med det
    Hymla..?!?

Nej för faen, ja e brutalt ärlig (på både gott o ont), livet e för kort för att slösas bort på en massa dravel innan man kommer till saken.

Mycke komma blir det...
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:14:59 följande:
    nåja, jag kunde bara inte låta bli
    Ett till synes vanligt "problem" med män...de kan inte låta bli att tänka med det huvudet Drömmer
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-01 13:46:36 följande:
    hmmm hur ska ja hitta nån då arbetslös heltids mamma till en vilde på 2 år hehe som snart börjar plugga på heeeltid ojojojoj
    Du sa det själv... P L U G G A heltid... jag antar att du inte e ensam på skolan o att det inte är till nunna du ska utbilda dig..?

= M Ä N N I S K O R över allt
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:47:06 följande:
    Du behöver hitta någon som delar ditt intresse med gården och hästarna. Åtminstone till den grad så ni får tid tillsammans också.
    Nej för fasen, ja behöver hitta någon som kan laga mat, hjälpa barnen (gärna städa) o som är händig o kan fixa saker som behöver göras på gården medans JAG sköter hästarna innan jag kommer (!) in o äter o umgås med familjen Cool
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:47:41 följande:
    trodde ni kvinnor tyckte om det huvudet
    Inte bara tycker om...ja dyrkar det o älskar det... men det erkänner jag aldrig Drömmer
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:52:24 följande:
    ha ha,

som Cartmans mamma säger i South Park.

"The little fireman is very magical. if you rub it´s helmet, It spits you in the eye"
  • Isnogood
    Punkster skrev 2010-08-01 13:54:38 följande:
    Haha, själv behöver jag någon som står ut med alla järn jag har i elden som tar en del tid. Någon som inte har något emot att lyssna på hög musik med jämna mellanrum. Nån som kan stå ut med att jag inte bäddar sängen eller viker mina kläder snyggt. Och nån som kan acceptera att jag vill äta ravioli och fiskbullar ibland... =)
    Varför är du inte...typ 10 år äldre för..?

Eh, ja, en aningen iq-noll-fråga,så du behöver inte svara på den...
  • Isnogood
    figurehead skrev 2010-08-01 13:55:39 följande:
    glöm inte fiskpinnarna i brödrosten också
    Uh...det gjorde jag en gång...ena fiskpinnen fastnade o vägrade släppa taget... "URK" fick slänga brödrosten, så efter det kostar jag på mig att slänga in dem i ugnen o slösa ett bakplåtspapper
  • Isnogood
    sonen08 skrev 2010-08-01 14:07:12 följande:
    lamkött är de ju inge fel på
    Joo, när de är närmare dottern än mig i ålder så känns det lite...creapy så att säga...  Obestämd
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D