Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sthlmsman77 skrev 2010-09-19 13:56:49 följande:
    En kille på 32 år. Singel sen ett par år. Jobbar som ingenjör och ägnar fritiden åt att träna och umgås med vänner.
    Det är den korta beskrivningen =)
    Hej Hej!!! Och välkommen!!!
  • cajsasmamma

Såg att vi hade tappat bort Malena från listan :)

Frivillig lista på var vi bor:
    Cajsasmamma- Linköping(mantorp)
    Isnogood - Katrineholm (inte riktigt men nästan...)
    Majuutschi - Västerås
    Figurehead - Gislaved (nästan
    Sonen08-KRistinastad (lååååångt bort )
    Pejgan - Stockholm (söder om söder)
    Mystiska Pestinnan - Huskvarna
    Malena79 - Typ Uppsala (en mil utanför)

• cajsasmamma

Sonen ingen kul att vara förkyld. Hoppas att du krya på dig!!

Idag har jag ont i knät nåt extremt , är rädd att läkarn som utförde operationen gjorde nåt misstag :/ skulle inte vara första gången för han gjort vad jag fick höra häromdagen???

Ska till sjukgymnasten imorgon få se vart han säger om detta.

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-20 14:51:20 följande:
    Förvånad Fy, hoppas att det bara är "vanligt" så att läkaren verkligen inte gjort fel...inte kul o behöva gå tillbaka till ruta ett o börja om
    Nej jag skulle nog bli toookig om jag inte snart kan börja arbeta som vanligt igen!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-20 18:46:25 följande:
    Uh, kan förstå att det är tillräckligt frustrerande som det är nu... när man är van att hålla igång är det verkligen inte i ens tankebana ens att hålla sig stilla..
    Mmm och nu ska vinterhagarna fixas, stallet ska ströas opp, hästarna ska börja tävlas med mm mm mm

Nu ska jag hem , natta ungen och sen sova.. trött och seg idag!!
    men imorgon ha jag sovmorgon till kl 07,30 eftersom jag inte ska träna imorgon bitti !!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-20 19:18:06 följande:
    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ska till tandis imorgon. vill inte vill inte vill inte
    Det kommer o gå bra!!!
  • cajsasmamma

Helloooo!!
    Hämta precis hem en sjukunge från skolan :( feber, ont i magen, och så ha ho spytt :/
    Hmm grannen få ställa opp som barnvakt , men känner mig trygg o lämna över ansvaret till han eftersom han är en läkare i 68år åldern :) ska till stan och köpa virke spm jaghar beställt.

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D