Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-09-05 21:17:02 följande:
    "Släpar mig in o faller ihop  som en hög med gammalt skinn med en aningen människa i"

Fifaan, stämplade in på jobbet 05:20 i morse, full rulle hela dagen o stämplade ut 15:30, burnade iväg in till stan, handlade o sedan full gas hem, kom hem o hann ställa kassen på bordet innan sonen kom. Morsade hälsade o babblade en liten stund, sen ut o tog in hingstarna till stallet, på med röjsågen o ut i deras hage för att röja ner resterande kardborrplantor o få ut dem ur hagen, 2h senare så är det klart o då ner till stallet o plocka bort alla kardborrar från hingstarna som var fullkomligt täckta av dem...svansar o manar o pannluggar var som stora hårda taggiga paket Obestämd, 1.5 timmar senare så är båda kardborrfria och blir utsläppta i hagen igen o jag o dotra kan gå in
    Jag säger bara PÄLSGLANS masssor med pälsglans så fastna inte jävlarna!!!!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-06 18:53:11 följande:
    Attans...ska prova att dränka dem i det nästa år för ja använde nog inte tillräckligt mycket, men desto mer flug/myggmedel Obestämd
    Ja det måste vara MYCKET pälsglans!!!
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-09-06 22:47:57 följande:
    Börjar inse hur mycket tid dejtingsajterna egentligen slukar vissa kvällar.. Obestämd
    Ja men vi har ju ingen att slösa vårab kvällstid på än alla dejtingsajter :)
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-07 20:31:35 följande:
    Ååååååååå....börjar få ångestkänslor över våren o sommaren som kommer
    Då flyttar dotra hem till sin pappa som bor närmare staden hon ska plugga i, vilket betyder att jag inte ensam orkar / har tid, att ta hand om 4 hästar... Så, nu diskuteras det  Hur / vad / på vilket sätt / när osv i all oändlighet.
    Islänningshingsten kommer antagligen att lämnas ut på foder....eller säljas "gah" velar massor där då vi vill (min mamma o jag) ha ett föl efter honom med islänningsstoet vi har hemma.
    Shettishingsten ska säljas, sonen är inte glad över detta, o andra sidan så gör han ALDRIG någonting med "sin" häst Obestämd så där har han inte mycket att säga till om...
    Bra stam, travstam, mycket tömkörd men inte spänt för vagn ännu...han är "blaha"-riden (sutten på med ledare som gått / sprungit runt)....men han är hingst... o inte särskilt vacker (tråkbrun)... så ja lär behöva hota någon för att de ska ta honom... Kanske, kanske fungerar det om jag sätter ut westernsadeln och bröstselet på annons o lämnar honom med på köpet  Obestämd  Tyst  Oskyldig

Fiiiiiifaaaaaaan vad allt ska vara jobbigt då
    Du kanske skulle kunna PMa mig med stam och ålder på han så kan jag fråga runt folk i  klubben här om dom är intresserade :) shettis hingsten alltså  ...
    Men jag förstår dig till fullo jobbigt med det där när man inte vet vad man ska gör am ed sina älsklingar...
    Jag är nog i samma läge men vägrar att inse det!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-08 22:45:57 följande:
    Fixat

Jaa, hade jag kunnat så hade jag självklart behållt dem alla...men det är ju bara att blunda för problemen
    Något jag lärt mig under åren är att hur ont det än gör så måste jag vakna upp ur "lyckofantasierna" när man börjar inse att de faktiskt skulle ha ett bättre liv någon annan stans...

Går inte att hålla på hur länge som helst, som det är nu så sover jag i genomsnitt 3-5h / natt o när dotra flyttar så betyder det 2h mindre med sömn / natt, vilket inte någon matematiker kan få ihop på ett någolunna minsta rimliga vis för att överleva en längre tid med mitt levnadssätt...
    Så, det är bara att bita i det sura äpplet o hoppas på att kunna ge liten det bästa hem man kan hitta  
    Jag ska göra mitt bästa att din polle ska hitta ett bra hem :)
  • cajsasmamma

här ligger man i en halvsunkig campingstuga mellan skara och skövde !!! vart här sen tidigt igår och en har jag inte sett en ända snygging  :0

• cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-11 21:23:19 följande:
    hehehe åk in till lidköping där har du alla hunkar eller in till skövde och gå ut där
    nja vet inte... imorgon är det en riktig pluggdag och jag ligger redsn nerbäddad med mjukisklderna på ;)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-11 21:26:34 följande:
    Var inte en i Torsk på Tallin från Skövde?
    det kanske r hon som är torsken i tråden Flört

ta inte illa vid det är min nivå på skämt, typ!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D