sonen08 skrev 2010-07-26 21:44:04 följande:
har alltid vart dålig på o ta till mig komplimnager alltid sagt tillbaka du ljuger du kan inte tycka så om mig den o den ser ju bättre ut än mig ja vet ja har haft suuuuuperdåligt självförtroende självkänsla delvis en av anledningarna till att ja går ner i vikt för att få upp dessa 2 saker för att kunna ta åt mig och kunna känna WOW ja är fin och söt och så.. enda ja kan hålla med folk om även innan är att mina ögon är ja suuuupernöjda med
men resten kan ju man disskutera.. därför har ja kunnat suga åt mig av de men resten som sagt om min kropp har ja bara slagit bort för varför kan nån tycka så om mig när de finns andra snygga smala tjejer o ja som är tjock/ mullig va de?? så har ja alltid tänkt
Det spelar väl ingen roll hur andra tjejer ser ut? Om DU får komplimanger för DIN kropp är det för att JUST DU föll JUST DEN personen i smaken. Den personen kanske inte tycker att de tjejer DU tror är snyggare än dig, är snygg.
Ta t.ex. Angelina Jolie. Så jävla många killar som skulle vilja komma henne innanför trosorna. Men jag skulle inte vilja ta i henne med tång ens. Smaken är alltså som baken. Kom ihåg det och sluta avfärda killarna komplimanger. Annars får du inga till slut och då kommer du att må dåligt över det istället.