Inlägg från: upyours |Visa alla inlägg
  • upyours

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-07-26 18:47:55 följande:
    Skit också! Men ring dem och fråga vem det var som sa att de skulle nolla dina skulder och vem det var som istället reducerade det. Fråga dem varför de inte kan samarbeta och varför de ger dig olika besked varje gång.
    Säg sen att nu när det från början var bestämt att dina skulder skulle nollas, att de då borde följa det istället. Be dem sen skicka hem beslutet skriftligt så att nån annan tönt inte får för sig att ändra det till reducering igen. Var hård och gör dem nervösa{#emotions_dlg.djavulsk}
    Det är nästan roligt jämt
  • upyours
    sonen08 skrev 2010-07-26 18:59:41 följande:
    mamma ringde 2 ggr idag och båda sa om ja fixar intyget så nollas beloppet eller ja de skjuts upp tills ja pluggat klart. men när ja har mailat så har de sagt ja MÅSTE betala beloppet innan ja kan söka bidrag... blir snurrig av alla dessa budskap...
    Säger ni olika saker, du och din mamma, eftersom ni får olika budskap?Obestämd
  • upyours
    sonen08 skrev 2010-07-26 19:14:31 följande:
    nej hon ringde bara o frågade hur de låg till med mitt årsbelopp om ja behövde betala det. Sen vet ja inte mycket mera hon sa att ja behövde intyg för att skulden skulle skjutas fram. ja maila dem o frågade om de fanns möjlighet och få csn bidrag trots skuld och då sa dom att ja vart tvungen o betala in årsbeloppet trots allt de visste dock inte att ja har bidrag nu.. de var va min mamma sa. ja fattar inte men men maila dom idag så ja hoppas få svar
    Alltså jag blir helt yr av att läsa ditt inlägg...Men hoppas det reder sig. Annars kan du bussa mig på dem.
  • upyours
    Isnogood skrev 2010-07-26 19:11:02 följande:
    Kyss
    På munnen?
  • upyours
    sonen08 skrev 2010-07-26 19:52:25 följande:
    hehehe lungt ja löser de själv
    Klart! Myndigheter är för att knäckas!
  • upyours
    Isnogood skrev 2010-07-26 19:57:13 följande:
    Självklart, så spring medan du kan...
    Eh nej? Ge mig!
  • upyours
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-26 20:35:48 följande:
    Håriga?
    Nej, kromosommässigt.
  • upyours
    sonen08 skrev 2010-07-26 20:37:24 följande:
    vad nu då?? vi är ju släkt så vissa är mera apiga än andra hehe sorry
    Ja och precis. Det gör inget för du är så söt!
  • upyours

Nä men det är så att jag deltar i vissa politiska diskussioner och då får jag kräkkänslor av vissa som tror att de är så intelligenta.

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D