• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-01-19 23:32:57 följande:
    O nu är jag ikapp! Wohoooo!
    Men det börjar vara dags för Prosit att sova..  Har sista tenta-plugg-dagen imorn o lillisen ska vara hemma från dagis.. Men syrran o hennes yngsta ställer upp o sällskapar lillisen så jag ska få plugga. Hoppas bara hon är pigg imorn så hon kan gå på dagis på fredag..
    Sikket sätt..ta evigheter på sig att komam ikapp..o sen ska hon sova Skrikandes

Fast iofs...jag ska också krypa ner nu..så du får tillåtelse att logga ut du också Tungan ute

Hoppas lillisen kryar på sig o att du får pluggro!!

natti natt!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:25:52 följande:
    Hon verkar sova iaf.. Hoppas hon är typ feberfri imorn så jag slipper böka med barnvakt till på fredag.. Har tenta då nämligen o sen får vi se om dom ska till deras pappa eller inte.. Kan ju inte planera nånting nu iom att dom ska få bebis när som helst nu... Jag håller tummarna att det blir bebis på måndag så jag får en Daddy-helg... Drömmer
    MMm... det håller nog vi alla tummarna för här..att du får daddy-helg!! Ingen bebis.helg här inte!!! Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:23:45 följande:
    Självklart! Håller tummar o tår att den dagen kommer snart! Skål
    Jag har ju hittat min mr right trots mina snygga ringar under ögonen..
    Mm..precis..o kan du..MED ringar under ögonen...hitta ngn så borde juh jag kunna det också Tungan ute Ska bara avveckla grodan först!! Skrikandes
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:30:31 följande:
    Jag läser ju ikapp hela tiden o typ sitter på händerna för att inte kommentera massa för då tar det ännu längre tid att läsa ikapp...... O jag har ju inte lika mycket datortid som alla andra verkar ha.... Oskyldig
    *hehehe... i morgon slipper du alla mina inlägg, för i morgon blir det jobb!!! Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:35:56 följande:
    Ja verkligen.. Eller ja... vab hette det ju inte eftersom jag var föräldraledig... Men ändå.. Heter ju inte vab nu heller eftersom jag inte kan vabba, bara missa pluggtid/föreläsningar osv...

Men det var snart 1 år sen.. Har inte sett av nån ögoninflammation sen dess o hoppas vi slipper det ett tag nu. Men på dagis har det varit ett fall av löss så vi får väl se om det börjar klia snart.. Tur jag inte är så aktiv med att tvätta kidsens hår. Solig
    Min kära mot köpte oss en elektrisk luskam när syrrans ungar hade haft löss... vi hade inga men GUD så skönt att ha den hemma..  Då kan man juh bara kamma med den varje kväll om det börjar gå runt på dagis, så slipper man skiten :S Inget man behöver vara rädd att använda i onödan som med lusmedlen.. Skrattande
  • Cee
    MrC skrev 2011-01-19 23:40:11 följande:
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:30:47 följande:
    Haj!
    Vad gör damerna?
    Jag väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara....
    Vi skriver i dåtid då maja har envisats med att inte vara med oss idag utan sitter o kommenterar allt i efterhand Tungan uteFlört
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:42:04 följande:
    Vi håller tummar o tår!

Gonatt o dröm om mig!
    Kraaaaaam! 
    Mm..ska försöka det så jag slippe alla mardrömmar jag dragits med på sista tiden... :S Fast i natt var jag SÅÅÅ förbannad.. så när jag väl började drömma mardröm så blev jag så arg i sömnen att den försvann Tungan ute 

Upprepar ännu en gång..man ska INTE bråka med en Redhead!!! Tungan ute

Natti natt igen!! Kraaam!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:43:25 följande:
    Härligt! Om vi är tillräckligt många som håller tummarna att bebisen inte ska komma i helgen så borde den ju inte komma..
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:44:59 följande:
    Ja avveckla snarast så du kan träffa rätt istället!
    Har juh två på kö... fina.. men en är nog vek o en är nog inte min stil... men men.. man får väl testa,.  OM jag nu kan komma över grodjäkeln ngn gång!!! Men får vänta med snacket till nästa vecka iaf... :S
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-01-19 23:46:54 följande:
    Härligt! Alltså inte att slippa  dina inlägg utan att du får komma iväg o jobba lite! Oskyldig
    hehehehehehehehe....  visst visst..jag fattar nog Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D