• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2011-01-19 11:15:55 följande:
    Ska gå kl 12... ska luncha med min söta granne ida
    Åhhj...då får du stå ut ett tag till då...men e det juh värt när man ska ha en så mysig lunch =)=)=)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 11:43:04 följande:
    jopp... o så är det hennes tur att bjuda idag med... bara bra saker idag för mig, måste uppväga gårdagen tror jag ;P
    *ler..tur att det finns sådana dagar med =)=)=)

O du... nu är det snart dags för din lunch =)=)=)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 11:56:54 följande:
    japp... nu gick jag...

ttfn & ttyl
    Ta Ta Skrattande
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-01-19 12:59:54 följande:
    bara 3 h  kvar o hämta sonen... suuuuck säger jag nu kanske jag inte kan få hjälp imorgon då min klasskompis tycker vi ska träna på redovisningen samma tid som jag skulle få hjälp....
    Men säg att ni får ta en annan tid då för redovisningsträningen..att du e upptagen då! =)
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-01-19 13:35:29 följande:
    men skulle inte hon hjälpa dig med arbetet?
    de lär ju gå dåligt o redovisa nått som inte e klart, så hennes intresse borde ju ligga i få arbetet klart först o främst.. Sen öva på redovisningen...
    Heeeeeeej stumpan!!!!!! Kyss
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 12:55:50 följande:
    Jojo...
    Bidde det en riktigt mysig lunch nu då så du fick ladda batterierna?? Skrattande
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 13:47:14 följande:
    jajo... lite stress iom att det "bara" är en 45-minuters lunch... men absolut mysigt... nu har jag paltkoma o vill åka hem!! ;P
    Hehehe..e det inte det ena så e det det andra..aldrig kan det vara lagom ;P Men mysigt att ni hann med en lunchträff iaf =)=)=)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 13:57:26 följande:
    men eller hur!

hade iofs tänkt klippa mig på lunchen men bokade om det hela tills imorgon ist... lunchdejten var viktigare

man ska måna om sina nära o kära
    Mm..man får allt se till att prioritera här i livet =)
  • Cee
    jejosa skrev 2011-01-19 14:08:49 följande:
    som du känner ja... vill inte spräcka hål på bubblan så visst du är så cool sååå... ;P
    Tungan ute
  • Cee
    SkäggBiffen skrev 2011-01-19 14:17:46 följande:
    Hej ;-P
    tsss..var juh MITT darling!!! Tungan uteFlört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D