Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Netha85 skrev 2011-06-13 22:20:09 följande:
    Tackar så mycket =)
    Absolut, råkar faktiskt ha en kopp kaffe här bredvid mig.. =) Händer inte ofta (är ingen stordrickare) men ibland så.
    LeIlebror skrev 2011-06-13 22:17:26 följande:
    Välkommen till dårhuset,

Här pratas det om allt mellan skoskav o fjortisfyllor
    Tack så mycket. =)

Låter bra, lite underhållande läsning alltså?
    mycket underhållande

*bjuder på häxblandning*
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 22:23:41 följande:
    Heheh orkar och hinner, det gör jag sällan.... och till vardags, tja ibland om jag känner mig sugen att greja, men det är för att jag har en bra dag och tycker att jag har tid för mig själv...

En garanti däremot för att jag mår jävligt kasst är om jag kommer välsminkad en vanlig jävla vardag, för då mår jag så dåligt att jag måste sminka mig för att ens våga mig ut genom dörren..

Däremot tror många att jag sminnkar mig, och många tror att jag har krigsmålning, när jag har mascara, läppstift och kajal.... men jag anväder aldrig nån kräm eller puder, slutade med det när jag var 15-16 och har aldrig återtagit den dåliga vanan
    jag använder

Kajal o mascara + lääppstift oftast o när jag mår "bra" sminkar ja mig med ögonskugga åxå men det hör tyvärr till ovanligheten
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 22:27:08 följande:
    Det går ju att göra. Du gör såklart som du själv vill. Men det där svarta ser bara helt förjävligt ut på folk, ytterst få som klär i det faktiskt och då inkluderar jag alla kändisar och modeller och sån skit i den skaran.
    men ögonskuggan hoppar jag i morron bitti mår inte tillräckligt bra för den
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 22:33:16 följande:
    Du kan gärna ha ögonskugga, bara inte svart och massa mörkt runt ögonen... ta något lättare, som bara ser fräsch och enkelt ut nästa gång du mår bra nog för den.

Glöm nu inte ta din medicin för ikväll... så de inte blir som igår...
    nej tar den på morronen å beroende å hur sent jag ar den desto senare går den ur kroppen o med den I kroppen kan  jah  inte sova så det var att ajg tagit den försent igår
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D