Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2011-06-13 21:08:20 följande:
    sa jag med i tonåren Oskyldig
    nämen detta är sanningen efter att vissa i min omgivning kom underfund med attjag tjuvrökte (har inte rökt på 1½ år nu) så bestämde jag mig för att inte ljuga om alkohol eller cig
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 22:08:23 följande:
    Hoppa ögonskuggan, ser bara så fjortis ut, mascara kanske lite kajal och läppglans. Finns inget fulare än tonårs tjejer med ojämt klet i nyllet. Och allra helst när de gör ögonen och området runt om svart eller mörkt och sen ljusa ögonbryn och inget läppstift eller blodrött läppstift OMG man kan ju asgarva åt mindre helt ärligt.

Lagom skall det vara, tycker jag. Lite kan man ta men en hel krigsmålning ser mest dum ut. OCH du är jättesöt med fin hy så det räcker absolut med lagom. Satsa hellre på nått rolig nagellack eller olika lack och skoja till det med
    har inget läppglans bara läppstift äh ska faktiskt bli sminkad av en makeupartist i morron eftermiddag enbart för festen!
  • Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 22:12:08 följande:
    Låty då den personen få fri händer men säg för jösse namm till att du inte vill se emo ut utan bara sunt normal och fräsch.

Min kompis är skönhets proffs nisse, ibland brukar jag låta honom leka med mig, det är kul, men inget jag skulle göra till vardags.

Jag bär smink kanske några gånger om året, jag har aldrig haft fel på min hy, kanske för att den får andas
    men Häxan! jag kan ju sminka mig sj på morronen sen tvätta bort det till hon sminkar mig! Raggarsessa get's free hands
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D