Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-09 22:27:16 följande:
    Ja fnissade så dant åt ett pogram på tvn när ja var hos tatueraren en gång så han var tvungen att byta kanal till ett tråkigare pogram så jag satt stilla Skäms

han säger att jag är onaturlig när det gäller smärtan...för jag känner den inte Obestämd
    Jag brukar vara rätt tålig, men av någon anledning var tatueringar inget för mig.
  • Banshee Queen
    Lindu81 skrev 2010-08-10 10:44:52 följande:
    Måste man vara mamma för att vara med här? Räcker det inte med desperat singel? :)
    Det gör det säkert, jag är mamma men inte särskilt desperat och jag skriver här, så hoppa in.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-10 13:28:40 följande:
    hello Owl!!

haha,, mm klart ja skulle ha kunna, men ja VILL ha den o svullnaden lägger sig
    så länge ja inte har ont eller har feber så tänker ja inte lägga ner så mycke tanke på de där

o du,, ja svarar på inlägget om engelsman oxå HAHAHAHAHAHAHA
    Men stackars dig, ska det verkligen vara så? Förvånad

Om jag inte hade fobi mot fötter så skulle jag blåsa på den så den blir bättre, men blotta tanken på att blåsa på n fot får mig att vilja Kräks.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-10 13:53:00 följande:
    hahaha,,, ja de ska nog vara så,, vore ja orolig så skulle ja kolla upp de

haha,, mmm samma här, ja hatar fötter... klarar inte av andras tår.. ja spy!!!
    Konstigt det där. Jag tycker att bebisfötter och små barns fötter är helt ok (mysiga tom), men nu när min son har fyllt sex så börjar jag få svårt att klippa hans naglar *ryser*.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-10 14:17:17 följande:
    haha,, ja de går ganska bra me min dotters tånaglar faktist.. men hon är 2... de blir värre sen :-S hua hua
    Ja, det blir värre sen...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-10 14:20:13 följande:
    Banshee Queen skrev 2010-08-10 13:55:07 följande:
    Konstigt det där. Jag tycker att bebisfötter och små barns fötter är helt ok (mysiga tom), men nu när min son har fyllt sex så börjar jag få svårt att klippa hans naglar *ryser*.
    Haha,

då skulle ni sett mina när jag fortfarande spelade fotboll

Blåa stortånaglar varje vinter och varje sommar
    Kräks

Sitter och har faktisk ståpäls på hela kroppen av ditt inlägg.
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-10 14:21:45 följande:
    Varit ute och cyklat med min hund

Märks att det är ett tag sedan, benen är som gelé och min hund har en ny slips
    Kanske dags att börja ta några dagliga turer då? Flört
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-10 14:23:02 följande:
    förlåt,

var bara tvungen att jävlas lite

Fick höra ganska mycket om mina tår när jag bodde hemma för min mamma tycker om tår och tånaglar lika mycket som er
    Snälla, sluta prata tår, jag ser ut som en plockad gås på hela kroppen.Tyst
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-10 15:51:34 följande:
    och jag har spelat NHL och svurit
    Jag kan inte koppla upp barnens playstation2 ellerXbox, så de har svurit över sin mors okunnighet.Flört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D