Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-07 21:03:37 följande:
    jag hade valt Jessica Simpson
    Jo, det blev så. Skäms Underhållande för hon är så korkad på ett gulligt sätt, men sen är ju Tattoo Hunter så intressant, livet är fullt av val.
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 21:04:32 följande:
    Tattoo.... blonda dumbomar finns ju här i tråden Kyss
    Skäms

Ska jag bli sårad nu, jag menar, jag är ju blond så jag vet inte vad du menar nu liksom, menar jag. Typ.Obestämd

Tungan ute
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 21:06:05 följande:
    ahhhh.... 2 under skilsmässa i tråden då..... ts ska oxå sklija sig... nån gång....

Barn? Bor? Kön gissar jag på kvinna
    *harkel* 3 i tråden. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Banshee Queen
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 21:10:49 följande:
    3 st som blivit lurade till altaret....

Utan tvekan, det var inte mitt fel jag blev tvingad och sen tycker jag om att få presenter.Oskyldig
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-07 21:11:34 följande:
    Och vem mer är blond i tråden, vavavavavavva?

*pekar på moi*
    Två Bimbos, Flört
    figurehead skrev 2010-08-07 21:11:45 följande:
    Jag tycker ju at Jessica Simpson ser rätt bra ut.

Tattoo hunter vet jag inte vad det är.
    Ja, hon är jättesöt, men det blev Tattoo Hunter, bytte till discovery under reklamen.
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-07 21:14:11 följande:
    man blir glad, frustrerad och, ja det är en riktig känslomässig berg och dalbana

Särskilt om andra forumbesökare får veta andra medlemmars Gothnamn tex
    Gothnamn?Obestämd
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-07 21:20:55 följande:
    Ja det blir jag ju aldrig av med nu.
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 21:18:10 följande:
    Gothnamn?Obestämd
    Mystiska prinsessan länkade en sajt där man skulle skriva i sitt eget namn och så skulle man få ett Gothnamn istället.

Mitt namnbyte blev minst sagt misslyckat. Och det har jag aldrig lyckats skaka av mig.
    Då förstår jag.
  • Banshee Queen

God Morgon, jag har just klivit upp och druckit mitt morgonkaffe,Solig men jag ser att ni har varit uppe några timmar redan. Här är det jättetråkigt väder, så mina planer för lekparken går bort, vet inte vad vi ska hitta på idag.

• Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 11:20:00 följande:
    hello tråden..
    här regnar de oxå idag... vet inte va ja ska hitta på...
    eller jo.. ja ska kolla på film :)
    Barnen tittar på Dora, mindre roande för mig.
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 10:50:54 följande:
    har inget tålamod just nu.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhh sonen är på gnällhumör... konstigt när man vaknar klockan 6 och somna halv 10 igår kväll......men men... Försöker få ordning hemma med en galen 2åring som ska vara precis där ja är och "hjällpa" till men de blir fel...jaja inte hans fel.. FÅr lugna mig med och fixa o trixa med sånt när han är iväg med sin pappa.. så slippe rja tappa humöret
    Funkar det inte att sätta på något på tv´n som han kan tittta på medan du fixar med det som ska göras?
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 11:31:19 följande:
    hahahaha... DOra... de some  såå bra
    Det värsta är ju att "kart-sången" fastnar i mitt huvud hela tiden. "Om du går någonstans är jag bra att ha till hands jag är karta, jag är karta, jag är karta, jag är kaaaartaaaaaaa."Tyst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D