Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-01 13:50:08 följande:
    Nej för fasen, ja behöver hitta någon som kan laga mat, hjälpa barnen (gärna städa) o som är händig o kan fixa saker som behöver göras på gården medans JAG sköter hästarna innan jag kommer (!) in o äter o umgås med familjen Cool
    ja den varianten funkar ju också
  • figurehead
    Isnogood skrev 2010-08-01 13:50:55 följande:
    Inte bara tycker om...ja dyrkar det o älskar det... men det erkänner jag aldrig Drömmer
    ha ha,

som Cartmans mamma säger i South Park.

"The little fireman is very magical. if you rub it´s helmet, It spits you in the eye"
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-01 13:46:36 följande:
    hmmm hur ska ja hitta nån då arbetslös heltids mamma till en vilde på 2 år hehe som snart börjar plugga på heeeltid ojojojoj
    ja vad 17, där har du ju ALLA möjligheter att hitta någon.

Värre för mig som pluggade på distans i 2 år
  • figurehead
    Punkster skrev 2010-08-01 13:54:38 följande:
    Haha, själv behöver jag någon som står ut med alla järn jag har i elden som tar en del tid. Någon som inte har något emot att lyssna på hög musik med jämna mellanrum. Nån som kan stå ut med att jag inte bäddar sängen eller viker mina kläder snyggt. Och nån som kan acceptera att jag vill äta ravioli och fiskbullar ibland... =)
    glöm inte fiskpinnarna i brödrosten också
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-01 13:55:42 följande:
    hehee fast ska ja gå på lean så lär de bli rätt ensamt de är distans utbildning ju men håll alla tummar o tår ni kan nuuuu för i veckan kommer andra urvalet såååå ja hoppas komma in på rätt utbildning nuuu
    nu får du ursäkta en lite glömsk kille men vad var det du hade sökt förutom Lean?
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-01 13:59:55 följande:
    fritdspedagog
    ok, är nog betydligt roligare än Lean.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-01 14:04:12 följande:
    japp samt d eär på skolan med.. så ja hoppas verkligen att ja kommer in.. annars får ja se hur ja löser de..
    ok, jag håller tummarna.
  • figurehead
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:08:19 följande:
    Uh...det gjorde jag en gång...ena fiskpinnen fastnade o vägrade släppa taget... "URK" fick slänga brödrosten, så efter det kostar jag på mig att slänga in dem i ugnen o slösa ett bakplåtspapper
    hemligheten ligger i att ställa dem så tätt så att de inte välter
  • figurehead
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:11:53 följande:
    Åfaan.... "skäms"

kan ju vara en förklaring till att min brödrost fick förvisas till de sälla jaktmarkerna då...

"Skriver upp på ¤listan över sådan jag ska lära mina barn¤"
    ni kommer ju inte tro på detta nu men jag har faktiskt aldrig haft fiskpinnar i brödrosten.

har dock fått alla mina husmorstips återberättade för mig av studenter som provat på den kulinariska ingrediensen fiskpinne
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-01 14:19:37 följande:
    nu var de inte kött ja pratade om men.... äldre kvinnor som är ute eter yngre killar de är lamkött...i deras värld
    hon drev med din lilla felstavning av lamm,

skulle tro att hon är fullt medveten om vilken typ av lammkött du menade.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D