Inlägg från: racer x |Visa alla inlägg
  • racer x

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x skrev 2010-09-24 19:02:20 följande:
    Kan ju knappast vara mig för mitt nummer har du inte
    Cool
  • racer x
    HäckHäxan skrev 2010-09-24 19:05:24 följande:
    Vågar, men kan inte.. finns inga skinnställ i storlek XXXXXXXXXXXXXXL för kvinnor och som ändå är formsydda, man vill ju visa figuren liksom

Tror för övrigt jag slängde min hjälm när jag flyttade för 2½ år sen.
    Jag måste köpa en ny Rynkar på näsan, utan färg på lite många ställen nu.
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 19:10:21 följande:
    nix inte ja har fullt upp med o städa o dona hehe
    nä, du ska ju ha gäster Glad
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 19:09:28 följande:
    tror inte de vaaa du skulle nog sooova gott kl 3-4 på natten hehe
    jepp, vet inte var jag har arslet vid den tiden.
  • racer x
    HäckHäxan skrev 2010-09-24 19:15:13 följande:
    Hehe, shit happens... Hade en sån där minibike och en minicross som jag älskade att fara runt på för ett gäng år sedan. Fast man låg ju nästan i asfalten när man svängde i skarpa kurvor.

Idag är jag för feg, för orolig och har alldeles för mkt att förlora. Förr hade jag inget att förlora alls.
    coolt,  blir väl nån tur och köra minimoto under vintern. det var jäkla skoj. Kör runt på både knutstorp och på en gocart bana utanför malmö.

Ska skrapa ihop så man an åka till gotland ring eller till anderstorp nästa år.
  • racer x

Fast stackars föräldrarna är oroliga när man är ute å kör {#emotions_dlg.djavulsk}

• racer x
    Pejgan skrev 2010-09-24 19:25:54 följande:
    Nu drar en lockig pejgan ut på rajraj!! Ha det bäst raringar!
    ha det så trevligt då
  • racer x
    HäckHäxan skrev 2010-09-24 19:28:06 följande:
    Gokart är ju himlans kul annars. Jag körde runt i skogen, grusvägar och allt sånt där, bodde ju liksom utanför själva samhället just då. Affären och handla mjölk, sådär kul när farbror blå vis dök upp... Tur att de finns så många fantastiska vägar här som bilar inte får plats på
    missade skriva att jag kör med min mc Glad på banorna..
  • racer x
    HäckHäxan skrev 2010-09-24 19:32:38 följande:
    Det fattade jag Drömmer
    *tumme upp*

fattas en jäkla massa bra smileys
  • racer x
    HäckHäxan skrev 2010-09-24 19:34:19 följande:
    Hmm försöker komma på saker jag aldrig kört. Lastbil, truckar, vanlig motorcykel, buss, taxi... vad tusan finns det mer... jetski har jag aldrig kört... men jag vill testa innan jag dör... flygplan har jag inte heller kört/styrt....
    har kört bil, lastbil, mc, truck, traktor, jetski, moped. Vill prova köra snöskoter. inte flugit heller.

Körde jetski 2 gånger när vi var i thailand. helt jäkla galet för en nybörjare som mig.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D