Inlägg från: racer x |Visa alla inlägg
  • racer x

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-09-24 17:43:13 följande:
    hehe försök o hitta mig då
    Du e ju där Tungan ute
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 17:47:13 följande:
    har vart på badhuset med mitt vattendjur.. men får nog köpa en ny badräckt hehehe den har tydligen sprukit i EN SÖM I RÖÖÖÖÖVA hehehehhee.. hmmmm jaja
    Skrattande
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 17:46:18 följande:
    du är där där man är o ja här är där man inte är sjuuuuunger
    har du rymt hemifrån?
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 17:53:19 följande:
    hehe vad?? FEM MYROR LÅTEN JUUUUU Den äääääger feeet
    hmm, är gammal men inte minns man texten..
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 17:54:25 följande:
    japp flytt stan sen 7 år tillbaka de andra bor 36 mil booort MOOOOHAAAAAAAAAAAA beskviken nu att ja inte är äkta vara från skåne???
    ähh... var det bara det Skrattande
  • racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 18:19:45 följande:
    hehe va ska ja skylla på då??? har fått den nu på hjärnan bara för de tur man ska rensa skallen imorgon med sprit och dunkadunka OOOOOOOOOOOOO SINGSTAAAAAAAAAAAAAAAR de  lär bli synd om mina grannar hehehe de är SUPERLYHÖRT HÄÄÄÄR OOOOOOOOOOOOPS
    stackars grannar
  • racer x
    Isnogood skrev 2010-09-24 18:42:12 följande:
    Barnfri...

Detta e dotras helg att åka till sin pappa...o då är sonen här...men nu så åkte han till sin pappa ivkäll för att följa med på terängträffsavslutning i morgon bitti...så POFF  så är båda barnen iväg med  sina pappor... och jag är... här Obestämd

Johupp.... klockan e inte ens 19 o ja e redan sjukt uttråkad "GAH"

Fick tyst på den sexfixerade snubben... så inte ens DÄR kan ja roa mig (vilket vid närmare eftertanke inte gör något...)

Åh... Någon som vill ha msn till en 153 cm lång välhängd flygkapten från Sthlm..?
    -Han tycker om att prata sex o vill gärna veta hur grova ni varit med om , hur det kändes o.... Obestämd  ja....

Säg till så...
    uttråkad innan kl 7 på kvällen.  stackare
  • racer x

blir det fint väder blir det lite mc åka imorgon, nån som vågar åka med?

• racer x
    sonen08 skrev 2010-09-24 18:59:42 följande:
    yes ska ha de på hälarna men får nog ringa nån som masserar mina fötter mitt i natten sen
    Kan ju knappast vara mig för mitt nummer har du inte
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D