Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-30 17:14:00 följande:
    Jo men har just nu ingen plugg hörna och ja ska plugga distans ju vill inte sitta i soffan o plugga känns som ja inte kommer få samma studieork som att sitta i ett hörn...
    nä soffan e inge bra,, men du ahr väl ett köksbord?? där kan du ju sitta i tre dagar...
    de e ju onsdag torsdag o fredag de handlar om, eftersom imorgon lär de ju mest vara upprop o närvaro o sånt.. kanske nån kursplan o så oxå..
    så de kommer ordna sig
    du får tänka om o se lösningar istället för problem
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-30 20:51:04 följande:
    kan ej sitta i köket då ja inte kan ha datan där... då kabeln inte räcker till köket....och trådlöst kan ja inte köra när ja ska köra allt via nätet....

samt att ja som ja skrev tidigare ändå ingen har som kan hjälpa mig i helgen.. då exets mamma jobbar i helger..

okej.. hon kommer inte hem förrän hon börjar jobba?

andra vänner, sonens pappa, bussgods...

försöker bara hitta lösningar...

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-30 21:11:32 följande:
    bussgods jysk ligger här i stan.. sonens pappa har ingen bil. har inga vänner som ja känner så bra att de lånar ut sin bil.... hur menar du hon kommer inte hem förrän hon börjar jobba?? Hon jobbar hela helger hon jobbar på en resurang o jobbar många timmar... och även vardagar.. eftersom hon alltid jobbar från de öppnar till de stänger..
    du skrev att hon vart bortrest i veckan (nu) och sedan jobbar helg och jag frågar då om hon är borta hela veckan tills hon börjar jobba, alltså att hon åker direkt från där hon är nu, till sitt jobb, eller om hon kanske kommer hem på fredag eftermiddag och att ni isåfall kan hinna med att hämta de då...

men de vänner som du har som du inte känner så väl, kan inte dom köra o du åker med då.. o sen ger du bensinpengar.. då slipper dom ju låna ut bilen...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-30 21:19:02 följande:
    Hon var i en annan stad i dag skrev ja.. då hon var ledig idag.. annars jobbar hon dag.. hon börjar halv 9-10 o slutar vid halv 7--7 så då är de kört.. har inga vänner som ja kan fråga om de kan köra då de har annat plugg o sånt för sig sen vill de umgås med sina barn när de väl är hemma....
    inte bli arg på mig
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 14:40:32 följande:
    Hepp.... den snokande dektektiv MP kan konstatera att det finns 2 st sugar rush på fl..... den ena är gravid
    de ante mig att nån skulle märka de
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-05 19:19:24 följande:
    Inte vår höna väl?

Fast hon har ju inte varit i tråden på någon dag nu
    jo, ja e alltid här... inget ungår mig...
    ej heller att du /bosse har fyllt år.. så grattis i efterskott!! hur går de me surdegen?

och nej, jag är inte gravid,, va ja vet....;)
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-05 20:12:57 följande:
    tack tack, för gratulationen,

Surdegen mår fint, har både bakat på den och matat den idag

Och grattis till du inte är gravid
    tackar,,,,
  • sugar rush
    daddy XL skrev 2010-09-05 19:56:08 följande:
    du ska väl med på kryssningen sugar?
    vi svarar pass på den frågan Tyst
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-05 21:26:54 följande:
    eller,

du kanske vill bli gravid igen?
    ja då få de bli jungfrufödsel...
    innan nån kommer fram till pärleporten så krävs de ett o annat... bland annat tillit.... och där brister de..
    så nä, ja få helt enkelt leva med att min dotter bara kommer få halvsyskon från ett håll
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-09-05 21:32:07 följande:
    meh.. jag har ju ev fixat en Umeå-kille som ska med...
    han har en hel båt full med andra tjejer.. så han klagar nog inte... :p
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D