Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-08-27 14:26:18 följande:
    Det återstår ju att se ikväll.. om de gör det.... vet iaf att jag tänker ta leg på ev pojkar jag pratar med...

Tänker nu på en debatt i etik-delen....
    haha,, måste kolla in den
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-27 14:35:12 följande:
    Gör det

Om mindreåriga tjejer är lyxhoror, vad kallas då killar?
    vitryss
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-27 16:46:58 följande:
    bacardi och cola är ju inte så dumt annars
    du kan inte förstöra colan genom att grogga på den hua hua...
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-27 17:06:06 följande:
    hmm

rom & cola är ju en klassisk drink,

och det går inte att förstöra colan
    de går visst.. Rom o Cola är inte gott... hua, de drar bak i tungan ba ja tänk på de Kräks
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-27 18:16:59 följande:
    HALLÅ?????? eeeeeeeeeeeekooooooooooo??? var är alla....
    ja kommer snart.. ska bara mysa med lillfisan först
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-27 20:15:04 följande:
    hehe min buse har somnat har fyyyyyndat massa snyggt idag Japp idag har ja shoppat loss till mig sexiga underkläder och en snygg partyklänning Försöker övertala en kompis gå ut med mig imorgon Ja betalar intädet men homn försvann från FB nu
    åh va kul o shoppa ja ska göra de imorron....
    har nya stövlar o så ska ja köpa läckra byxor o nått upptill så ja kan gå ut snart... ja har fan abstinens

va snällt av dig att erbjuda dig o betala inträde hoppas hon nappar då
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-27 21:04:45 följande:
    Njeee hon nappa KANSKE med stort KANSKE hon skulle se hon mådde inte såå bra just nu.. Men hon lova höra av sig imorgon...

annars spanar ja vidre och lägger ut lite krokar här o var

Ja ska nog shoppa liiiiite till imorgon Vi får se hehe Behöver ett par byxor till hehe
    okej,, ja om inte annat så få du bju över killen på en sängfösare

ja kan du fatta att shopping ska va så kul... de e ju synd de eftersom pengarna bara rullar iväg
    fast iofs så fick ja mer lön än ja trodde så ja ligger ju över min "tänkta budget"
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-27 21:12:12 följande:
    Njeee. hittat ett annat kap i samma stad Vill helst ha en kille i stan då ja kan dejta och ses när man vill typ De är de bästa ju jaaa shoppa är kul Behöver få tag i en tjockare lurvtröja till sonen HAr hittat en suuupernsygg ska kolla efter den imorgon : Försöker lägga shoppandet på mig nu MEN de slinker idag ner 2 tröjor till sonen hehehe

haha ja de e inte lätt att INTE köpa nått till barna... man hittar ju alltid nått liksom :)

men imorron ska ja handla till dottern, hon behöver massa dagis byxor o tröjor... håller på köpa vinterkläder oxå... har hittat massor på internet..

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-27 21:25:47 följande:
    Ja har köpt massa kläder nu till sonen Så nu lär han klara hösten Lär dock bli några fler par jeans Han behöver mer tröjor då de blir mest matkladd på dem Byxorna lyckas han alltid klara hehe..
    Ja vinterkläder har ja med kvar.. MEn vet vilken overall de blir har gjort lista
    ja ja ha koll på vilken ja vill ha oxå.. men frågan e ju om de blir två overaller eller en overall o en jacka o byxa.. ett ombyte behövs ju... tror ja ialla fall... men ja får se som sagt...
    byxor är ett måste ialla fall hon e så jävla lång
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-27 21:18:43 följande:
    perfekt,

då får jag behålla romen och colan för mig själv på trådfesten
    haha...vilken trådfest :p
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D