Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ju mer ja rotar ju mera skit hittar ja som är hans... hmmm... orkar inte men ett måste för att slippa göra de sen OM ja nu ska plugga i höst så kan ja ha de väck sååå slipper ja skjuta på detta mera..

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 14:59:08 följande:
    men för fan.. he de i en säck o säg att antingen hämtar han grejerna och sätt ett datum och har han itne hämtat de då så kastar du de...
    förhoppningsvis så vet han inte att de e olagligt o så gör han som du vill
    hehe de skulle behövas 10 stora svarta säckar.. men ja har som sagt lovat vinden och vill ha de överstökat innan ja börjar pluggar för sen kommer ja inte ha tiden så lika bra ochta tag i de nu Blir aldrig gjort om ja inte gör de men han har lovat bära upp de på vinden iallfall så packar ja ner de och de går ja med påå men de tar ju fan inte slut vi bodde ihop i 2 år och de mesta när vi flytta in här va hans saker men om ja börjar plugga så ska ja köpa mitt egna och han får ha vinden tills han fixar eget boende då ja ej behöver vinden..
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:04:38 följande:
    Jo, vi kämpar vidare.Glad
    sonen08 skrev 2010-08-08 14:55:40 följande:
    fyyyyyyyyyyyyy fan va mycket SKIT!!!!!!!!!!!!!!! som är exets i min lägenhet de är fan skamligt....Han har ara tagit kläderna.... när han stack för 1 år sen... De är Skitjobbigt att ja ska få röja undan i MIN lägenhet all HANS skiiiiiit...
    Ta alla hans grejer, lägg dem i en säck och seda ringer du och talar om för honom att om han inte hämtar sina saker inom en viss tid så kastar du skiten.{#emotions_dlg.djavulsk}
    ska upp med allt på vinden istället så slipper ja ha de i lägenheten. men ORKA springa 3 våningar upp phuuu lär behöva en rejäl duch sen men iofs de är rätt bra träning springa upp o ner hehe
  • sonen08

Kom på att ja sätter musiken i öronen och städar på som tusan så har ja de fixat förhoppningvis på 2 dar hehe tror ja ska ta nästa röjning när sonen börjat dagis så kan ja ha 3 h på mig och fixa o trixa de sista som ja INTE orkar idag.. men har vart rätt effektiv idag Nu är de bara 2 garderober och gå igenom... Suckar höger.... VIll bara sitta och lata mig men men skönt när de är gjort nu sparkar ja mig ur soffan

• sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:08:05 följande:
    Du ska packa hans saker? Förvånad Är du ett helgon?Oskyldig
    annars FÅR ja vänta tills han gör det och ja vet at då blir de aldrig gjort bättre ja fixar de så ja ser va som är mitt och hans... de är proslin och skit som ska packas.. annars låter han de stå här i 1 år till....
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:08:43 följande:
    men lasta skiten dit upp då.. så du bli av me de.. inte ska du ha hans saker inne i DITT hem...
    jo ja håller på med detta nu men har inte orken egentligen själv då de är hans skit......han bryr sig inte men ja vill ha bort de så ja kan ha MITT här i min lägenhet.... känns bättre när man tar hem en kille att man kan se de som allt detta är MITT
  • sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:14:17 följande:
    Ja, jag fattar ingenting, du är en bättre människa än jag är tydligen. Hade det varit mitt ex hade jag upplyst honom om att han fick fixa bort sakerna på en vecka och om de var kvar så åker de på tippen, alternativt att jag ackar kläder, porslin och annat i stora svarta sopsäckar som jag inte är särskilt varsam med.Demon
    hade ja haft bil hade ja packat in allt och åkt hem till han med skiten men nu har ja inte det och ja har sagt till han i 1 års tid du får plocka upp dina saker på VINDEN annars slänger ja ut de.. Nu är ja trött på detta... Mailade han nu och sa de som syns de plockar ja bort men de i garderboerna de får du f*****n fixa själv för ja är trött på se detta nu.. de är en stoor klädgaderob som man ska kunna gå in i men de ligger skit i heeela den som är hans.. enbartr hans.. ja mina ljustakar ligger på hatthyllan men de är de enda som är mitt där inne... resten är hans.. ja vill kunna få upp de på vinden få in mina nya saker under hösten och känna WOW mitt hem då ja aldrig haft ett eget hem innan så här... har vart inneboende hos mina ex med deras saker nu har ja äntligen en egen lägenhet men kom bara hit med 1 kasse kläder nu har ja och sonen 1 trea och vi har VÅRA saker och ja ska fylla på med mitt men orkar inte ha hans skit mera... har sagt till han hundra gånger han bara jajajja....de tog han 1 år och få ut alla flytt kartonger ur sonens rum som JA började plocka med då fick han en spark i röva...
  • sonen08

ja har vart på exet tuuusen gånger har sagt ja slänger ut de men han säger då anmäler han mig för hemfridsbrott... de rä fan mitt hem min lägenhet men hans skit i min lägenhet... ja är trött på se skiten de är 1 år sen vi gick isär.... har sagt du får HA vinden 100000 ggr.. jajaja säge rhan bara... så de enda sätter för o få ur skiten ur min lägenhet är Om ja gör de tragiskt men sant...

nu hoppas ja att han kan bära upp sakerna på vinden men ggarderoberna får han faktist ta och rööja ur sjäv...

• sonen08
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:38:29 följande:
    Du gjorde rätt i att maila honom, och jag förstår att du vill ha bort hans grejer.
    figurehead skrev 2010-08-08 15:35:28 följande:
    ouch!

beror väl på vad man jämför med
    Förlåt. Skäms
    japp.. om 1½ vecka börjar sonen dagis igen och börjar ja plugga så kommer ja inte ha tiden eller orken att fixa det. Då vill ja ara kunna handla de som behövs till lyan så sätter ja min prägel har även sorterat kläder som ska upp på vinden o sånt som ska lämnas till klädinsamlingen men nu orkar ja inte lyfta ett finger mera har gjort mitt för idag
  • sonen08

Hoppas få sålt sonens overall som ja lagt ut den är bara använd i vintras och regkläderna med.. men men nån som vill veta mer kan ni ju maila mig

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D