Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

försvinner in bland papper men dyker upp senare

• sonen08

såå alla papper i pärmar fixade shit man ser skrivbordet hehe... Måste leta nytt som passar i storarummet då detta ska väck från sonens rum... hmm blir o spana.. Ska bli skönt och fixat undan de mesta innan man börjar plugga misstänker att ja lär inte ha samma ork om ja pluggar så bra och fått de mesta gjort har ju några veckor på mig

• sonen08

åååååååååååå fåret shaun ååå fåret shaun

• sonen08

M-U-S-S-E va blir de joooooooooooooooo musses klubbhus

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-08 13:58:43 följande:
    O fy... det programmet gillar jag inte.... Kräks Men det gör min son...... Hmmmmm Obestämd
    ser aldrig på de sommarlovsmorgon är de som går Gillar INTE småkryp men de gör sonen
  • sonen08

rooooooooooooooooooorri än racer bil rooooooooooooooor vindarnas bil

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-08 14:04:08 följande:
    Jag har ingen koll på programtider på barnkanalen.. Försöker ha igång TVn så lite som möjligt här hemma. Vill inte att barnen ska sitta o glo på tv hela dagarna. Men sen igen har dom lite hyperaktiva drag så det är nog ganska lugnt..
    sommarlovsmorgon går kl 9 och vi brukar sitta o se på det.. här hemma går tvn på även om han leker hehe han blir sur ibland om han tycker JAG ser på nån bra filmkanal brukar han stänga av den.. men försöker mest vara ute och leka och hitta på saker med sonen

just nu väntar vi på ext ska komma o hämta sonen
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 14:07:29 följande:
    Rory, en racer bil, rory, med vinnande stil...
    rullar fram till start, taggad så klart..
    gärnet rory, för nuuuu gäller det!!!

Rory, en racer bil, rory, en racer bil... ROOOOORYYYYYYY....
    hehe sorry de är skamligt att man kan alla låtarna när programmen börjar
  • sonen08

snart blir ja barnfri snart blir ja barnfri men har fullt upp så tiden lär springa iväg ändå Ska bli sååå skönt att få allt fixat hehe sorry ja babblar... om mitt mitt mitt

• sonen08

fyyyyyyyyyyyyy fan va mycket SKIT!!!!!!!!!!!!!!! som är exets i min lägenhet de är fan skamligt....Han har ara tagit kläderna.... när han stack för 1 år sen... De är Skitjobbigt att ja ska få röja undan i MIN lägenhet all HANS skiiiiiit...

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D