-
hahaha säkert allahogge pogge skrev 2010-05-26 11:51:17 följande:ja, men verkligen......och undra hur många som tror honom
-
gynläkaren är i det älsta taget fuck vilket extremt dåligt humör jag är på..... grrr
-
nä ska nog låta bli o vräka ur mig.... iaf just nu så ni slipper alla svordommar ska nog sova 1 timma!
-
en tråd om att opa bort livmodern!hogge pogge skrev 2010-05-26 14:02:55 följande:VAd för tråd? vad har jag nu missat?
-
blev tyvärr inte på bättre humör av att sova som jag hoppats o FL suger fett!
-
det får man väl.... sålla dig i ledet!PeterA skrev 2010-05-26 14:12:38 följande:Får man vara med här? :)
-
det är eg inget speciellt som har hänt.... det är jag som är dum i huvvet! nu undrar jag mest va fan jag har gjort för att förtjäna bli behandlad så här sjukt billigt..... nu undrar han vad jag vill göra i helgen.... spelar det nån roll när vi inte kan göra nåt?' fan rädda mig o ta mig härifrån innan jag får ett psykbryt!
-
helt oki sockret... jag behöver få höra! Men... som svar så är hoppet det sista som dör.... för visst är väl du oxå hoppfull?
-
hahahaha sluta skicka kramar... det är inte synd om mig *som man bäddar får man ligga* o ärlighet varar längst så kör hårt med mig (kan ta det )
-
jag ÄR en brud med skinn på näsan nu ids han inte ens svara på mitt ilska sms.... stackars satans jävel så jobbigt han måste ha det