Inlägg från: Verbalize |Visa alla inlägg
  • Verbalize

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-05-26 09:16:09 följande:
    hahaha, kan du inte göra de ikväll ja ska tänka på dig ett mått, två mått... eller hur va de nu??..
    japp för din skulle ska jag göra det i kväll

starkt kaffe ska det vara .... men innan jag hinner ta första klunken så blire en cigg!
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize

nahä nu tar jag mig till duschen så det händer nåt i dag

Fuck me like you hate me
  • Verbalize

vilken nöt jag är.... ska till en ny manlig gynekolog i morron... undrar om han kommer tro att jag har gjort mig *fin* för honom nu {#lang_emotions_undecided} {#lang_emotions_embarassed}

Fuck me like you hate me
  • Verbalize

denna bjussar jag på så här innan lunchdejt

">

Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    hogge pogge skrev 2010-05-26 10:51:02 följande:
    {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_embarassed}
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    sonen08 skrev 2010-05-26 10:59:22 följande:
    phuuuuu shit rensade i den stora garderoben 3 sopsäckar med bara barnkläder från sonen hehe.. Ska gå igenom va ja ska spara till eventuell framtida barn o va som ska skänkas bort ingen som har en liten pojke under året hehe..
    nix o inga fler ska det bli heller.... tänkte fixa det för all framtid därav gynekolog besök i morron
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    sonen08 skrev 2010-05-26 11:19:47 följande:
    okej tänkte skänka bort till behövande de uppskattas alltid för tänk om man själv vart i den sitsen så hade man själv velat ha hjälp så tänker ja
    Snällt
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    Lindu81 skrev 2010-05-26 11:25:30 följande:
    Haha klart det var för hónom du gjorde dej fin :)
    {#lang_emotions_surprised} nja inte riktigt... finns andra intressanta som jag hellre *visar* upp mig för
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize

HAHAHAHA jag döööööööööööör

här knallar jag omkring naken efter duschen o plötsligt svävar en krankorg med en kille i förbi vardagsrumsfönstret o vi bara glodde på varann helt chockat..... hahahaha faan så där kan dom ju inte göra väl??

Fuck me like you hate me
  • Verbalize
    hogge pogge skrev 2010-05-26 11:43:37 följande:
    HAHAHAHAHAFan vad roligt Han måtte ju vara jävligt nöjd
    fan blev helt ställd o tänkte slänga mig på golvet men va fan hade det tjänat till? han hade ju sett mig där oxå hahahaha jävla dårar hahahaha

han har ju nåt o berätta på jobbet nu iaf
    Fuck me like you hate me
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D