Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh va ha hatar mitt ex just nuuuuu...Lär inte bli nån dejt nästa vecka o han som påstår att han vill ja ska vara lycklig BULLSHIT!!!!!!!!!!!!!! my as!!!!!!!!!!!!!

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:50:11 följande:
    Vilket knas!!!!!! Ingen annan som kan ställa upp? Farmor?
    nepp.. hon har semster o kan ej ställa upp....så ja vet ej hur ja löser detta nu har inte sgat något till killen.. för allt känns sååå bra ivll inte göra han besviken
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-05 00:35:10 följande:
    Det går inte att få till nån minidejt hos dig efter din son somnat? Bara för att ses liksom o se om det kan bli nåt irl....
    sonen somnar mellan 20-21 och han bor 2 h bort från mig med tåg
    och han hittar inte hem till mig..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 11:11:00 följande:

behöver inte vara de... min kompis va nr.38 i reserv o kom in.. iofs på ssk men ja menar barap å att möjligheterna FINNS

ja fortsätter att hoppas!!!!

jo ja vet de min kompis som var 78 på ssk kom in så de finns lite hopp men vågar ej hoppas
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 13:14:28 följande:
    men jävla ex.!!!!! antar att de e han som strular...
    men när ska han ha sonen nästa gång då?
    nepp nu är de inte exet som strular.. utan killen som ja ska träffa han har för mycket nu inför sitt jobb och så han känner att de blir för mycket o ses nu men han vill ses men ja jag vet inte...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 15:55:56 följande:
    Hjärta idag fyller min lilla terrorist 2 år!!!!!! Hjärta

fan för två år sen låg ja på bb o väntade på att få ont... o vips så va hon ute
    såå kul upplevelse!!!
    hehehe min farr fyller med år idag
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 15:54:27 följande:
    ja du ser.. killar är skit!!!
    jävla velpellar (flertal )

först lägger dom ut betet o när man väl börjar nappa så typ släpper dom efter på linan så man kommer aldirg dit man ska
    snygg förklaring va
    mmmm blev rätt besviken då han sagt vi kan ses men nu såå är de mycket med papper inför skolstart han är lärare...... Trodde man fixa sånt i skolan på arbets tiden men men.. han börjar jobba den 12 och skolan drar väl inte igång förrän 1 vecka senare har ja för mig...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 16:01:53 följande:
    kalla fötter- tro mig!!
    han säger att han inte har fått de och viljan finns... vet ej va ja ska tro..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D