Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-24 20:28:22 följande:
    jovisst,

men det finns ju mycket annat kul också
    haha,, mm o de finns mycke som e dåligt oxå
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-24 20:32:44 följande:
    Irriterande med webregistrering som inte funkar... Skrikandes
    vad är webregistrering ;)
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-24 20:36:34 följande:
    när man ska plugga kan man registrera sig på webben (sen igår) så man kan skicka in studieförsäkran till csn innan man varit på uppropet (där man annars registrerar sig) plus att det är för att dom ska se om det blir några platser över till dom som har fått reservplats..
    aha då e ja med
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-24 22:59:57 följande:
    Ja värst vad sega alla är... Skrikandes
    ja ja tycker de...
    Majuutschi skrev 2010-08-24 23:13:26 följande:
    O jag har fortf inte kunnat registrera mig... Menmen, kanske imorn..... Skrikandes

Gonatt mina sötnosar! Hjärta
    Kraaaaaaaam!
    god natt...
    ja ska va uppe ett tag till.. hamnade vid en massa gamla kort... hua vartöf öppnade ja den pärmen....
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-25 20:34:17 följande:
    Här var det livat!

Idag har jag spenderat 45min med en trevlig polis i ett personalrum...
    hello :)

men va säj du... få höra
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-25 21:13:56 följande:
    Haj!
    Jag håller ju på o skolar in min lillis o det är en anna flicka som oxå skolas in så idag satt jag o den andra flickans mamma på personalrummet o babblade.. Hon är trevlig o polis..
    hahaha,, ojojoj vilken partypooper du va nu

går de bra för dottern på dagis då?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-25 21:27:43 följande:
    Ja, man måste ju ibland...

Det går jättebra. Gick ifrån 1h idag o hon accepterade det.. Stora tjejen...
    va härligt att de går bra för henne

gissa va ja kollar på nu...  livet på BBOskyldig

men ja har ialla fall bestämt mig för att det är de ja ska läsa till nu... det har varit min dröm sen ja minns inte när, och alla andra yrken ja tänkt på är bara en ursäkt för att ja inte orkar läsa så många år
    men nu har ja bestämt mig... så till våren kommer ja söka in och ja SKA komma in oxå!!!
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-25 21:40:01 följande:
    Härligt att du bestämt dig! Du är ju inte så gammal så du har tid på dig... Själv kommer jag vara lastgammal om 3 år när jag är klar...
    O klart du kommer in...
    hahahaha,, lastgammal.. Mmm sure... du är väl 25 va?? eller har ja skitfel nu ???
    o OM ja kommer in som ja planerar ( ) så kommer jag vara 31 när jag är klar barnmorska.. jag vet att det är de här jag vill... och ja är beredd att kämpa för de oxå

o, ja de e klart ja kommer in

hur känns de inför skolstarten för dig då?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-25 21:51:15 följande:
    Du har skitfel... Jag är 28. Kommer vara 31 när jag är klar, precis som du...

Det känns bra även om jag känner mig lite stressad iom att storisen ska skolas in efter att skolan börjat o så... Menmen, det löser sig nog efetrsom han vill så gärna börja på samma dagis som lillisen..
    Ska bli skönt men tufft att starta om hjärnan igen o försöka se till så den funkar oxå..

haha,, ja du är ju verkligen GAMMAL

förstår att de kanske känns som ett litet hinder.. men de komemr gå bra de med :) han är ju van dagis, så de e bara at byta.. ja tror eller inbillar mig att inskolningen blir lättare då om dom redan vet på ett ung va de handlar om liksom... sen att lära sig nya namn o fröknar o sånt de kommer ju eftersom

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D