Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-21 23:25:29 följande:
    Ja figuren försvann o det blev tyst i kryssningstråden oxå medan jag var borta...

Men jag har blivit lovad ett regnskydd till vagnen med hemkörning...
    hahaha,,, vadå för vagn?? barnvagnen eller

eller kundvagnen på maxi
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-21 23:32:34 följande:
    sulkyn såklart.. Skulle ju annars vara rätt bra med ett regnskydd till min kundvagn jag jämt tar med mig när jag ska handla.. du vet kundvagnarna på maxi är ju så smutsiga så jag har min egna...
    hahaha,, har du en sån där skotskrutig kärra

sexy mama!!
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-21 23:36:51 följande:
    Jag är väl en sann PROare... Eller så inte... Jag har ingen egen kundvagn... Gråter

Men hemlevererat regnskydd är inte så illa... kostnadsfritt dessutom.. Tänk vad man kan få fixat för sig när amn är så oemotståndlig som jag är...
    haha,, ja förstod nästan att du inte hade kundvagn hemma o de e tur de

klart du får fixat... vem vill inte hjälpa en ung kvinna i nöd hahaha
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-21 23:47:12 följande:
    förstod du det? Förvånad

ja, jag har ju varit utan regnskydd länge nu.... O inte orkat ta mig till bh o köpa ett med rabatt....
    haha,, men vilken tur att du får de hemkört nu da

ja tycker de e skitkul o gå i leksaksafärer!!!, ja vill ju oxå ha
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-21 23:53:41 följande:
    Det är bra med kontakter... Måste bara bestämma vilken dag jag ska få hemleveransen..
    haha,, de beror ju på vem som levererar... 
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 00:10:32 följande:
    det är en kompis.. kommer inte bli nåt mer än så.. har dejtat hans kompis lite i februari...
    då kan han ju komma mitt i veckan när barna e hemma då spelar de ju som ingen roll
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 00:11:21 följande:
    Jag känner lite snygg-kille-abstinens... Länge sen jag såg nåt dregel-objekt.... Skrikandes
    usch då,, de lät ju inte bra... nån måste de väl finnas....

ja har ett bra objekt
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 00:25:37 följande:
    Jaså? Härligt..
    Jag verkar ha blivit kräsen eller så hänger jag på fel ställen... Obestämd
    ja du... de e inte lätt o hitta nån.. man vet inte vars man ska kolla heller...

va gör du uppe nu föresten pigg efter din sovmorron ?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 00:32:32 följande:
    alltså jag vill bara ha lite ögongodis ibland... men det verkar ju för mycket begärt... päronen ska visserligen få sitt hus målat, men det var nån gubbe som skulle göra det om jag fattade rätt... Skrikandes Jaja, får väl hoppas på nå snygga lärare på högskolan sen... Studenterna lär ju vara småpojkar så......

Jag är dum i huvet som är uppe.. borde sova.. men lite för pigg...
    haha.. studenter är nog bra för dig.. så dom drar tillbaka dig till din verkliga ålder

ja ja är inte dum.. eller jo kanske... ja stt o bråka me dotterns pappa på msn,, som alltid för han kan tydligen aldrig prata öga mot öga...  jävla karlar!!!

de e ju fan inte underligt att man inte kan lita på nån...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 00:40:44 följande:
    eller så får jag vara mamma Maja till alla..

Vilket knas.. Men det är ju skönt att inte bråka inför barnen iaf.. Men drygt via msn...Obestämd

Ja detdär med tilliten har jag inte kommit ikapp med än...
    ja inför dottern bråkade han senast idag... han skriver åt mig framför henne... o hon blir livrädd..
    o de slutar alltid på samma sät,,, att ja rusar därifrån gråtandes... och de enda ja vill är att ta henne med mig...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D