• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-24 20:38:56 följande:
    Mmmm... samma här.. tyvärr gjorde jag av med en del gamla för att jag tänkte jag inet ville ha dem mer.. o att jag skulle köpa nytt..mens vårt när man inet hittar eller har råd med ngt nytt.. :S
    Jo jag slängde en del jag oxå eftersom det var ju en sammanhängande period på 2½ år som jag var gravid och/eller ammade... O nu är jag lite mindre än innan första graviditeten så det är lite knas..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-24 20:43:19 följande:
    ja är barnfri imorgon o har INGA planer alls..hmmm ska nog städa hehe och njuta av lugnet
    Det kan ju vara skönt det oxå...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:28:29 följande:
    Sitter just nu o gråter F****n va ja hatar de är...Inser just nu att sonen ska fira midsommar med hela den släkten som ja för 2 år sen var med i....Och ja ska sitta hemma o uggla.....Vänner va är de typ.....
    Men gumman då... Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:37:00 följande:
    tack...exet sa i början av året att ja fick vara med men ja sa njeee men sen tyckte han ja skulle med men nu får ja inte för han vill inte så då blir ja bara hemma...
    Vilket knas.. Men du får se till att göra nåt du inte brukar.. Typ fotbad elelr nåt liknande.. jag vet ju inte vad du brukar göra.. men försök lyxa till det med nåt sånt..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-24 21:55:12 följande:
    mmmm men just nu lever ja på ROSA moln hehehhehe
    Härligt härligt..

O jag är 1 dag närmare hotellfrukost..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 22:02:45 följande:
    Åhhhh..... hoppas verkligen du får suuuuuuuuuuuuuuuuupermyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys =)=)=)
    Ja det tror jag att jag kan få.. O skitkul oxå.. Malena är bra partysällskap..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-24 22:02:52 följande:
    hehehe fick precis se snyggingen ja smsar med ååååå han var de INGE fel på
    Härligt!!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 22:06:46 följande:
    *hehehe..ja ni vet juh var ni har varandra nu i partysammanhang! Kul att det blev ngt utav era planer!! =)=)=)=)=)
    Ja.. Det är ju skitkul att det gick så bra att skaffa nya midsommarplaner.. O hotellfrukost dessutom.. tänk att amn kan vara så knäpp så man går o ser fram emot nåt sånt... O sovmorgon oxå såklart.. Ska verkligen försöka se till att ta en sån på lördag...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 22:12:35 följande:
    Jaaaa...passa på att njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta i fulla drag nu!! Det e du värd!!!
    Ja det ska jag verkligen.. Bara dejten är mysig oxå så blir det nog en riktigt bra midsommar..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 22:17:35 följande:
    Mmmhmm..det får vi verkligen hoppas på!!!  *Håller tummarna!!!
    Ja om du håller tummarna så måste han ju vara bra..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D