• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

min klänning jag hade i skallen att jag skulle ha på mig är lite liten vid boobsen.. Damn! O typ allt är ju stängt imorn.. Jaja, får väl försöka rota efter nåt att ha på mig.. O så testa klänningen med den bhn jag hade tänkt ha till (som hänger på tork nu)....

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-24 20:13:53 följande:
    Maja är här, Maja är här, har nisett att Maja är här tra la la
    I vårt glada gäng har vi Maja med oss, tack och lov att Maja är här

Härligt att du sjunger den istället för att jag gör det..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:16:48 följande:
    Tyyyyyyyypsikt..men kanske går det med en annan bh..  Fats lite liten kan juh fungera ändå.. :)
    Ja men det är inge stretch så det blir bara knasigt liksom.. boobsen kommer på fel ställe elelr hur man ska säga..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:17:39 följande:
    Än jag då??? kan inte jag få vara med osså... *titta lite surmulet på m putande underläpp ;P
    Det var ju bara en välkomstsång för mig.. O det kunde väl behövas idag.. Men nu känns det bra igen..
  • Majuuu

Får väl köra på kjol o nån top annars om jag inte hittar nån annan klänning i nån flyttlåda....

• Majuuu

Nu verkar lillisen ha somnat iaf så nu kan jag vara här påriktigt..

• Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:21:56 följande:
    *hehehe..AJDÅ, ja det kanske inet e såå bra ;)
    Nej kanske inte... urringningen åker uppåt istället eller hur jag ska förklara.. Men jag ska testa med den andra bhn imorn när den torkat..
    Råkade ju säga till min dejt att jag funderade på att ha nån klänning på mig imorn o han älskar tydligen klänningar... Då borde jag ju ha klänning.... Hmmmm....
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:24:37 följande:
    TJIIIIIIIIIIIHUUUUUUUUUUUUUUU!!!! *vågen =)=)=)=)=)=)
    Vilken pepp-tråd dethär var idag.. Härligt värre!!! Kan ju inte bli nåt annat än på bra humör..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:28:44 följande:
    *hehehehe..en till som älskar klänningar ;P

Gör iofs jag också..men svårt att hitta ngr som sitter bra om de ska gå om brösten utan att se ut som tält.. vill juh gärna att det ska synas att det finns en midja också.. :S

Men har ett par iaf... men humm.. kanske tar jag en i morgon..en riktigt somrig.. passar eg perfekt som midsommarklänning.. fast jag har juh ingen dejt :/
    Eftersom jag ammade förra sommaren, ammade o var gravid sommaren innan o sommaren innan det var jag gravid så har jag lite dålig koll på mina klänningar från förr... Har nog nåt hos päronen o nåt i nån annan låda..
    Tycker oxå om klänningar men brukar ha lite liknande problem som du.. Kanske inte lika illa men ditåt iaf..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-24 20:29:32 följande:
    Tur man kan bidra med ngt =)=)=)=) Men klart vi blir glada när du kommer o sällskapar med oss juh!! =)=)=)=)
    Det låter bra det..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D