Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden
    Bubsan skrev 2011-08-22 12:31:53 följande:
    Nu har Hanna börjat 1:an på riktigt

Mamma och pappa var med på uppropet, sen fick vi gå hem
    det är kul o börja ettan men sen blir det värre
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-08-22 19:31:31 följande:
    God kväll tråden! =)

Lelle o Belse - Stora tjejen nu ju! =) Hur kändes det för er att vara med på uppropet då?

Sessan - Var inte lång dag i skolan det där inte..

--------------------

Här har det vart fullt upp.. Lämna lilleman hos dagmamman, hem o hämta arb.kläderna till kanalen (som jag givetvis glömde hemma i morse), gång ner till centrum med nga vänner. Lämna kläderna o sen göra stan. Bussen till dagmamman (för rätt som det var så var kl 13.30, han skulle hämtas kl 14). Sen via deras sons dagis o hämta honom o vidare gång hem till dom för att leka.

Det som skulle bli ett par ttimmar på stan vart visst en heldag.. Men har fått snuffla bebis hela dagen lång *mys mys*

Lilleman var visst trötter som jag vet inte vad med för igår VÄGRA han somna i stora sängen, idag somna han utan att gå upp en enda gång.. *mamma stolt över den blivande 2åringen*  
    nä inte lång dag D

• Raggarbruden
    HäxanSurtant skrev 2011-08-22 21:54:27 följande:
    *bjuder på Kaffe*

Glass får du fixa själv sessan jag har sällan sånt där hemma. Men idag (igen) har jag chips, pringles havssalt och svartpeppar, alltså jag är ingen chips människa alls, men dessa är jag helt såld på!
    Ska o kolla om de finns glass ska ladda kaffebryggaren så det är bara o klicka på onknappen när jag går förbi köket i morron bitti
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D