Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden
    DragonWoman skrev 2011-08-21 16:36:35 följande:
    Hepp.... nu ska jag slåss med diskmaskinen.... laga mat.... duscha.... o sen blir det nog natta vilden..... tbx senare
    ring mig näru nattat vilden så ger jag dig bokens namn å författare
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-08-21 19:20:55 följande:
    Ojoj, här inne har det vart fullt upp..

Ska väl ge mig i kast att läsa ifatt lite..

Men var ju iväg på kryssning ons-tors, vart lugn o städad faktiskt.. Partysuget är borta!!!!!
    Sen fredag vart det lugnt på dagen, på kvällen vart jag fyllechaufför till en tjejkompis som höll på att förstöra RUBBET med en kille.. O jag vet ärligt fortfarande inte om hon gjort det eller inte för han svarade inte igår när jag ringde o har inte svarat på mitt SMS jag skicka idag. Men det avsluta jag med att han kan ju slå en signal när han har tid, lust o vilja att snacka i telen ist för att köra allt snack via SMS. Så nu är det upp till honom att höra av sig, jag kommer inte ringa o inte skicka SMS heller.

Sen igår vart det Linköpings Stadsfest med brorsan, nyktert även då o idag kom sonen hem <3

Ne nu ska jag läsa igenom. 
    tja netha
  • Raggarbruden
    mamma hampus skrev 2011-08-21 22:45:47 följande:
    hej på er..

finns det ngn här inne som har träffats på riktigt efter att ha pratas vid här?
    ja vissa har träffats nu minns jag inte vilka på rak arm eller jo jag vet vilka men nicken finns inte i skallen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D