Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

nå så irriterande!!! mitt internet krånglar o kopplar ifrån hela tiden o sen stå de error??!! o när ja ring till tele2 så va de först 20-30 minuters väntan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

efter tio min i telefon så kommer en dataröst som säj att väntetiden uppskattas  till MER än 40-50 minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUR GÅR DET TILL??????????????????????????????

de va ju 20-30 o nu e de 50!!!!!!!!!!!! o nu koppla de ifrån igen så nu kan ja inte posta de här heller.... förbannade  jävla fan!!

• sugar rush

nuuu så nu är internet fixat!!

kom till slut fram.. det visade sig att mitt internet hade hamnat i fel växel ???!!!!!
    killen kopplade ur o sen koppla han in igen o då funkade de hahaha...
    fråga mig inte vad de där inenbär för de vet ja inte...

ja sa att ja få ringa han när ja ska ut på internet så få han ansluta åt mig hahahaha....

• sugar rush
    Solstralen83 skrev 2010-08-20 19:59:29 följande:
    Hej alla
    FREDAG !!!
    Vad händer ?
    helloo..
    här händer inte mycket.. än...
    en kompis kommer snart äver... ska väl kolla på nån film.. funderar på the human centipade...
    har nyss poppat popcorn :)

va händer själv?
  • sugar rush

såg just att de gå en film på ettan klockan nio.. sista dansen , hahahahaha.. Kung!!

• sugar rush

o nu fick ja lite fredags action.... de brinn hos grannen... vägg i vägg med mig...
    jäkla drägg..

stod i köke o brandvarnaren gick igång hos han... gick ut i hallen o de lukta inte rök så ja gick in igen..
    sen gick larmet igen o då gick ja ut o då lukta de rök i hela trapphuset... så ja ringde på o ringde 112, ja då öppna världens fullaste o högaste gubbe!!!

alldeles vitt inne där...!!!
    ja fråga om de brann o om han behövde hjälp för ja hade brandkåren på telefon...
    nä de sa nånting i fläkten sa han... flumm som fan!!!

så sen stängde han dörrn ??!!...

ja sa de till tanten i telefon o hon ba, jaha men gå dit igen o kolla om en stund... o så ring tillbaka..

fan nu gå larmet igen!!

• sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-20 20:34:28 följande:
    så en "kompis" kommer över ;) va trevligt...hej alla förästen...jag lever.....
    haha,, hej du.. inte igår :)

nä kompisen sket i o komma,, de brinner hos grannen istället

i´ll be back.. ska gå o släcka en brand hos en hög full snusk gubbe nu...
    KYSKHETSBÄLTET PÅ O NYCKELN KASTAD!!!
    wish me luck!
  • sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-20 20:45:17 följande:
    värst va det händer mycket hos dig en fredagskväll då *avundsjuk*  haha nää jag tror du skippar kyskhetsbältet, är du inte en desperat singelmamma eller?? :P
    mm, här händer de grejer...
    ochdesperat... vet inte de ja

va ha du hölle hus da?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-20 21:42:53 följande:
    Hoppas du överlever....
    de gjorde ja
    men jävla sär folk de finns!!

de brann ju.. hela hans kök brann... O HAN SA ATT NÄ HAN SÅG INGEN RÖK!!!!

e man lite påverkad då eller
  • sugar rush
    moppepojken skrev 2010-08-20 21:48:08 följande:
    jaadu..överallt å ingensans..eller så kan man kalla det att man varit på jobb :) själv då??
    ja där ser man...
    ja ha hölle hus här... hemma... på andra våningen o vänta på att få åka moppe med dig hahaha... nä då... ja ha jobba ja med
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-20 21:53:58 följande:
    tack.. men kommer ej åka med på kryssningen.. Kan ej Vill men vågar ej... FÅr rysningar bara ja tänker på de...
    skickar massa kramar.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D