Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lindu81 skrev 2010-08-19 10:25:12 följande:
    Vad är det för film?
    de e nån action thriller med Denzel Washington.. en bra film
  • sugar rush
    Lindu81 skrev 2010-08-19 10:39:45 följande:
    Okej. Får kolla in den då :)
    ja de tycker ja du ska göra faktist,, den e bra :)
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-19 12:34:05 följande:
    svar ja
    haha
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-19 12:36:44 följande:
    Tar en snabb lunch, macka från subway, mumma.

Är allt bra med alla?
    härligt med lunch,,,

jo tack de rullar..
    hur är det själv?
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-19 13:22:17 följande:
    hur går det med skriva-upp-sig-på-kryssningen, sockret?
    lugn ba lugn
  • sugar rush
    Lindu81 skrev 2010-08-19 13:26:23 följande:
    Man kanske ska följa med på den där kryssningen! :)
    såklart du ska ;) !!
  • sugar rush
    Lindu81 skrev 2010-08-19 14:00:09 följande:
    Vad händer om man åker med då? ;)
    hahaha.. mm de vet man aldrig ;)
    man lär ju få redigt kul ialla fall :D
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-08-19 15:07:33 följande:
    Här händer det verkligen mycket i tråden på kvällarna :)
    Idag så regna det och jag börja få ont i halsen.... Vilket jag abolut inte få bli eftersom jag ska lägga mig på operation på onsdag :/ ;)
    Känner mig verkligen nere idag , det är sånna här dagar man önskar att man hade nån hemma som vänta på mig och gav mig en kram.

*drömmer mig till helgen som var*

Nu vill mitt lördagskap komma ochhälsa på mig igen  , och genast vart ja osäker och stack huvudet i sanden ;)
    men häääärligt :)
    de e väl bara o köra... tänk va mysigt,,, kramas lite o mys alite... precis va du verkar behöva idag :)

o va ska du göra för op?? om man får fråga...
  • sugar rush
    FrkPalindrom skrev 2010-08-19 18:33:16 följande:
    Hej.

Jag är singel och mamma men inte desperat. Men skriver här ändå. ;)

Jag är 37, nyinflyttad till Västerås (oktober 2009), nyskild (juni 2010) efter 7 år med min man och pluggar sista terminen mot beteendevetenskaplig examen på MDH.
    Jag har två tonårsdöttrar som jag är sprickstolt över som det går bra för och de har världens bästa pappa. Barnens pappa lämnade mig efter 7 år ihop när yngsta dottern var 3. Utan dramatik, otrohet, elakheter eller så. Så vi var och är fortfarande bra vänner.
    Jag har jobbat i många år som högstadielärare och alltid trivts med mina jobb.
    När jag flyttade hit i oktober var min man den enda jag kände här.
    Fastän min man och jag skilt oss vill jag ändå bo kvar i Västerås. För min yngsta dotter går gymnasiet här och det finns förhoppningsvis fler jobb åt mig här.
    De Västeråsbor jag träffat (mest kurskompisar) är jättetrevliga och jag är jättetacksam för de fina vänner jag hittat som bjuder in. Men alla är i par.
    Jag är den ENDA singeltjejen jag vet i Västerås! Inte så konstigt när man kollar singelbeståndet. Inte en enda singelsnubbe i min ålder här som inte suttit på kåken, missbrukat, varit eller är otrogen, försummat sina barn, har ölmage och flint eller nån annan patologisk disfunktion?
    Jag har supertajta bästisar. Men även om vi hörs ofta blir inte umgänget detsamma när vi inte bor i samma stad längre...
    Jag söker vänner att fika, bjuda på middagar, träna (på nautilus lögarängsbadet, zumba på Dansverkstan och combat på njoy) se film, prata, vandra, resa, partaja, springa, promenera, gå på konserter (typ Soundtrack of our lives) eller bara träffas och umgås med. Jag vill inte sitta ensam, ruttna framför tvn och bli bitter.

Har nån tips på bra singelsidor på nätet som inte kostar pengar?

M.v.h. Anna
    välkommen
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-19 20:24:00 följande:
    Jag är ju lugn...
    ja tyck du e lite hispig ja
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D