Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planta skrev 2013-10-10 19:03:11 följande:
    -76 här med. Född sent på året och

Är därmed en sketen spermahare...

Om inte minnet sviker så kanske jag tom kommer ihåg datumet när du fyller år!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-10 19:11:35 följande:
    "Fnissar fortfarande"

Finns nog fler "djur" här ska du se       

Tror att jag är en hund i den kinesiska horoskopsgrejen!
  • cajsasmamma
    Hoffa skrev 2013-10-10 21:30:53 följande:
    Blev sugen att lägga ut den på typ match.com eller nått och se om den funkar

Gör det, annars kanske du är en fegis
  • cajsasmamma

God morgon! Efter en fullspäckad helg startar vi veckan med en lika fullspäckad dag men imorgon blir det en lugn dag!

• cajsasmamma
    Daniel 18691 skrev 2013-10-15 08:15:04 följande:
    Då är det dags för en ny mördar vecka, 80tim på 5dagar

Hej då sociala livet och hej då sömnen

Någon mamma som vill fika nästa helg i Stockholm? gärna i Rålis lekpark om det passar för dina barn.

Jag har totalt slutat att timmar jag jobbar, räknar hellre hur långt jag har tills nästa planerade lediga dag!
  • cajsasmamma

Jag är ju här lite då och då, fast bara som stödmedlem eftersom jag äntligen har hittat mannen med stort M!

• cajsasmamma
    Hoffa skrev 2013-10-17 22:20:02 följande:
    Trevligt att du är här och stöttar oss CM. Hittade du din M här på forumet? Om man får snoka

nja inte direkt! Men en ifrån forumet sa till mig att jag skulle testa Spraydate och de var jag emot lite men efter ett tag sahade jag det tråkigt en kväll och skrev jag mig in där och efter 30min hade jag fått M telefondummer och sen första dejten har det bara klickat!
  • cajsasmamma

God morgon!

På väg tävlingnummer 2 denna weekend. Hoppas på lika bra väder och placering idag som igår! Imorgon byter vi gren och tävlar på hemmaplan med stallets old man och familjens yngsta medlem slänger vi upp i sadeln

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D