Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hoffa skrev 2013-09-24 17:01:21 följande:
    He he, skitsnygg såklart! Jo, jag väntade mig inte att hitta den här tråden, kanske var min lyckodag   Inbjudan är ju altid nice  

Blir till att ha lite koll i tråden i framtiden, verkar vara här ni gömmer er....     

Du får gärna skriva om dig här och skriv gärna ungefär vart i Sverige man hittar dig!
  • cajsasmamma
    Planta skrev 2013-09-24 18:46:34 följande:
    Om man super i smyg, blir man hemlighetsfull då?

Jajamensan!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-09-24 19:11:00 följande:
    Dunderförkyld, bihåleinflamation, o kämpar på med jobb o gård, livet e en lek

Det låter ju skoj eller inte! Men du kan trösta dig med att min snygga halvsambo är på besök i din by ikväll
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 20:53:22 följande:
    Jaha mestadels crazy people, som det skall va

Hejsan... hej då. Jag skall slå ner min rövjävel i soffan och dregla över en äldre man!!!!!

Ta vara på er, Mvh arslet above alla andra rövar!

Alltså äntligen har häxan vuxit upp och börjat gilla riktiga män
  • cajsasmamma
    Poff skrev 2013-09-24 21:28:39 följande:
    I värsta fall kan man äventyra på eget bevåg o snacka skit samtidigt, antar jag :) sugproppsdildo is the shit!

Men, jag som är heelt ny och verkar ha missat flera år, är det i huvudsak halvknasiga singelmorsor och påflugna män här, eller bara helt vilket som? Kan ju va kul oavsett, mest nyfiken :)

Jag är inte man och jag är inte singelmorsa heller . Jag är en helgalen halvsambo med världens finaste man . Så alla som har något roligt att komma med är välkommen hit
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2013-09-24 21:35:00 följande:
    ahahaha det vet jag ju icke, folk påstår att det är stor skillnad på fiktion och verkligheten och jag har ju inte testat i verkligheten, bara dreglar ner min soffa ganska ofta!!

Du får väl testa det nästa barnlediga helg?
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:36:22 följande:
    Jo, tack för att det dyker upp ÄNNU en UPPTAGEN karl på "bygget"

Vafaen gör "kraken"  här ute...? 

Jobbar! Vilket han har gjort sen kl 03.30 i natt! Hoppas att han kommer hem snart för på torsdagmorgon åker han någonstans långt borta och blir borta hela helgen vill ju krama och gosa med han typ nu!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:39:18 följande:
    Faan...nu e de ju gamla o skötsamma ju.... "Behåller o utnyttjar som gratis arbetskraft på gården"

Arbetar dina på gården? Kan jag skicka min på arbetslager hos dig?
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:46:16 följande:
    HU....

Du får skaffa bättre pli på han, vafaen, vara o jobba när han har dig hemma " illa, riktigt illa" 

Ja, se karlar     

Jepp det är illa men med tanke på hur dyr i drift jag är så är det inte konstigt att stackarn måste jobba väldigt mycket.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D