Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-10-08 16:46:05 följande:
    CM! "Ropar"

I söndags så beslöt vi (han o jag, inte DU o jag ) att vi skulle träffas igen på fredag.

I går ringde han, o efter 2h samtal, så bokade vi in att vi ska träffas i kväll

Så, nu har jag meddelat i så god tid innan, som jag kunde under rådande omständigheter       

Nice med extra dejter!

Ha så roligt! Själv ha jag bihaget hemma ikväll så nu får jag logga ut och vara lite sällskaplig!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-08 16:46:05 följande:
    CM! "Ropar"

I söndags så beslöt vi (han o jag, inte DU o jag ) att vi skulle träffas igen på fredag.

I går ringde han, o efter 2h samtal, så bokade vi in att vi ska träffas i kväll

Så, nu har jag meddelat i så god tid innan, som jag kunde under rådande omständigheter       

Nice med extra dejter!

Ha så roligt! Själv ha jag bihaget hemma ikväll så nu får jag logga ut och vara lite sällskaplig!
  • cajsasmamma
    Daniel 18691 skrev 2013-10-08 17:04:18 följande:
    Hej!

Hittade denna tråd just, hur fungerar det?

Jag uppfyller kriterierna

Med vänlig hälsning,

Daniel

Man skriver lite här och sen om man lyckas hitta en dejt så meddela man mig det
  • cajsasmamma
    Daniel 18691 skrev 2013-10-08 17:04:18 följande:
    Hej!

Hittade denna tråd just, hur fungerar det?

Jag uppfyller kriterierna

Med vänlig hälsning,

Daniel

Man skriver lite här och sen om man lyckas hitta en dejt så meddela man mig det
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-09 19:00:57 följande:
    Väldigt najs           

Tolka som du vill

inte böRja väl du få det där konstiga känslan som man bruka kalla för kärlek?
  • cajsasmamma
    Hoffa skrev 2013-10-10 13:31:36 följande:

Ha ha! Drake.... Gör bra reklam för er Inte vem som helst som vågar hänga kvar i den här tråden. .. Sålla bort fegisarna....
    Men det är ju bra för vem vill ha en fegis???Tyst
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-10 17:23:35 följande:
    Vi är MINST två stycken drakar i denna tråd

"Hintar o ger ledtråd"= kinesiska horoskopet                            

Och sen har vi den där riktiga Drakkvinnan här i tråden, men hon är lite mammaledig nu
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D