Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

ulfsas skrev 2013-10-02 08:48:27 följande:
    God morgon.

Jag har sovmorgon på ett hotell i Malmö idag men veckans riktigt bra avslutning blir att jag börjar kl 17 på torsdag, flyger 3 turer, sover i Ronneby för att sedan bara flyga hem och landa kl 0725 och då är det en ledig helg 

Gött med ledighelg!
  • cajsasmamma
    Hoffa skrev 2013-10-02 20:54:43 följande:
    Funderar på att skaffa en surfplatta.......

Några tips? Skulle vara nice med en med docka till.

Jag gillar iPAden som vi har. Testat några andra men nä det ha inte varit lika bekvämma.
  • cajsasmamma
    Hoffa skrev 2013-10-03 11:37:58 följande:
    Mm..... dom är nog bra men har aldrig riktigt vant mig vid appels grejor. Finns dom med tangentbords docka?

Jag är inte Apple -fan heller men klara mig bra med gubbens padda! Tror att det finns tangentbordsdocka. Såg häromdagen ett skydd med tangentbord!
  • cajsasmamma

God morgon!

Äntligen fredag vilkent betyder att denna vecka har bara tre arbetsdagar kvar innan näst arbetsvecka börjar!

• cajsasmamma

God morgon!

Äntligen fredag vilkent betyder att denna vecka har bara tre arbetsdagar kvar innan näst arbetsvecka börjar!

• cajsasmamma

Isno bra press på dig själv! Bra att vara öppen med att man inte är flyttbar och att man har djur. Om inte den andra har något intresse eller lust att förstå hur mycket en gård och djur kräver då är det dömt att misslyckas ifrån början.

M förstod redan efter tre dejter att han är tvungen att sälja sin villa och köpa en gård om vi ska få vardagen att fungera. Dels pga mitt jobb och hästarna och hans jobb och intressen. Han jobbar mycket ute i landet och är bort 2-5dagar per vecka.

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-04 20:30:09 följande:
    Tack vännen

Jo, jag känner ju så, att det ärlika bra o va tydlig från början med tanke på hur fel det blivit hittills.Tack för att du tog dig tid o läsa

Varso!!

tror att du och jag är rätt så lika på vissa punkter och inte blir vi direkt yngre så varför inte köra med öppna kort ifrån början?!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-10-04 20:32:52 följande:
    Snubblade över en man i dag.... Ja, inte bokstavligt... men sedan han sa "Hej".... så har vi inte kunnat sluta prata

Bra jobbat bruden!!

Hoppas att han är något vettigt mansmatrial!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D