Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuuu skrev 2013-05-29 22:23:06 följande:
    Idag är det onsdag (tror jag.... ), men ingen här..

Nu har jag bara 2 dagar kvar på praktiken och om 1½ vecka är jag äntligen klar med min utbildning.

Hoppas ni har det bra och dejtar mycket!  

Min älskling kom hem igår så jag var inte inloggad då!

Härligt att du snart är klar och nu är du ett steg närmare ett samboskap

Jag har de bra och i sommar blir jag sambo
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-05-29 23:54:58 följande:
    majuuu, tyvärr=( här dejtas det inget alls och ändå har jag visat mej från min bästa sidan hela tiden, men så fort jag berättar om mej och visar kort, bye  bye

Om du är med på en dejtingsida så är mitt tips att ha flera bilder på sig på sin sida.
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-05-30 16:28:42 följande:
    cm jag har bild på mej men alla som skriver tycker jag ser så trevlig ut och vill träffa mej, men sedan bara sticker dom

sticker dom efter första dejten?
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-05-30 23:19:45 följande:
    cm.. jag får inte ens en dejt....

men vad tror du skrämmer bort dom då?
  • cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-05-31 22:59:20 följande:
    Vad härligt att du ska bli sambo!

Här dröjer det nog ett tag till, men vi leker sambo ibland iaf.  

Det ska bli en väldigt lättnad att flytta ihop!
  • cajsasmamma
    Bubsan skrev 2013-06-03 00:36:48 följande:
    Hur är du som person när du pratar med dem? Jag kanske går över en gräns nu, men kan få uppfattningen att du e lite bitter och det kanske lyser igenom. Sånt kan skrämma bort de flesta. Tex att du tar upp sånt som hänt tidigare med de du skriver med.

Ett tips kan vara att se varje ny person du skriver med med helt nya ögon och nyfikna ögon, sen inte gå in för seriöst.

Hoppas du inte tog illa vid dig.

Men jag pratade med en man som hela tiden tog upp alla misslyckade dejter, han var väldigt bitter på alla kvinns som han pratade med, trots att han försökte dölja det så gick det igenom.
    Bra skrivet Bubsan!
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-06-04 02:31:29 följande:
    du, jag skriver inte alls gnälligt eller bittert, jag berättar lite vem jag är, vad jag gillar men bara om dom frågar och och dom säger att jag verkar så snäll och trevlig och vill träffas och så, men sedan när dom frågar om kort och jag visar mej, byebye

Men vad är det för kort du vissar på dig? Och hur många bilder har du på din press.sida? Kanske skulle ha flera stycken och sen vara sten hård på att inte skicka flera bilder. Om man har minst 4-5bilder på sig så ska man inte behöva skicka bilder. För vad behöver man alla bilderna till? Man vill väl lära känna människan bakom datorn?

När jag var med på en dating-site så hade jag uppe flera bilder och skrev i slutet av min press. att jag inte skickar flera bilder. Så kunde man sortera bort dom som bara är ute efter bilder när dom börja tjatta om bilder!
  • cajsasmamma

God kväll tråden!

Hur har ni det ute i stugorna? Dejtar ni singlar något? Få man höra några roliga/spännande/intressant dejtingshistorier?

• cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-06-16 23:23:03 följande:
    Tjo trådianer

Lämnar ett livstecken.. har fullt upp med sommarlovsledig vilde nu + lilla matvraket... samt lite annat skit från "familjen" men men... har min gubbe, mina ungar + underbara vänner så tar mig igenom skiten trots allt

Hoppas iaf att ni andra har det bra och njuter av sommaren... Solig
    Hej Gumman  

Hoppas att allt ordnar upp sig för er  och ni får njuta av sommaren {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D