Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

God kväll!

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2013-05-16 21:18:46 följande:
    Goder afton! Nu är det heeelg Äntligen. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.

Helg är det inte förrän på söndag ,då jag ska besöka kyrka och be en liten bön!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 21:50:19 följande:
    Men vad faaaasen??? jag måste vara veckoblind!!! E det onsdag idag????!!!! 

Nä det är torsdag och min älskling kommer inte hem förrän på söndag kväll så jag lär hänga här om kvällarna nu i slutet av veckan!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 21:59:50 följande:
    Tur det e ngn som har ordning på veckodagarna Allt väl annars gumms? 

Här är allt väl . Hur är det med dig? Träffat på grodor och svin på sistone? Och ha du lyckas få några hamsterbebisar?
  • cajsasmamma
    Relaxarn skrev 2013-05-16 22:09:32 följande:
    Hallå! Ett tag sedan jag skrev här nu! (Antagligen ingen som minns mig) Har här inte kommit in några fler desperata singelmammor från Skåne/Malmö ännu?! 

Hej Nja tror att det är dåligt påbuden fronten,
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 22:15:56 följande:
    just det ja..glömde hampisarna... fick en kull för snart 2 veckor sedan.. 5 små sötnötter e det  o sen fick jag till en parning mellan två guldar i lördags så hoppas det ska bli ngt där om 11 dagar

Du är en riktig kärleks coach ;)
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 22:13:28 följande:
    Skönt att höra Fick avhandla m svinet via fb o reda upp praktikaliteter... för prata kan man ju inte göra... Har fått tillbaka grodan i livet :/ jag vet, jag vet, jag vet..jag borde inte.. men e inte lätt när man e trasig o en famn erbjuds :/  Men nu har Sverige klämt in två mål o tagit ledningen över Canada...så just nu är det allt rätt gott ändå ;) :P  fast nu kvitterade canade...så nu e det skit igen  

WAAA!!! Har grodan kommit in i dit liv igen??? Varför?.
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 22:20:53 följande:
    Mmmm...när det gäller fyrbentingar är jag expert snart :P

• cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-05-16 22:21:47 följande:
    moi ledsen... moi väldigt ont i hjärtat... grodan erbjuder varm tröstande famn... moi orkar inte stå emot... typ...

hoppas att du bara i net blir mer ledsen och att du inte får mer ont i hjärtat bara. Behöver du skriva av dig och få dåliga råd så vet du vart du få tag i mig gumman! Nu måste min Padda sova ,och det bör jag med göra. God natt!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D