Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-02-27 17:51:32 följande:
    WOW, det finns inlägg att läsa!

Yes

Hur är det med dig?
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-27 18:19:55 följande:
    Vad du tjatar

E sådär, kanske inte ska klaga för mycket, kunde varit värre... Men, ser över mitt liv, o gården.

-Har bestämt mig för att eftersom jag då ska leva ensam (jo, barnen med förstås, jag menade utan karl), så ska jag nu lägga upp planerna för hur allt skall fixas, utbyggnad av bostadshus, reparation o underhåll av uthus, schemalägga djurbiten, så att allt kommer i rullning.

Kämpar på med jobbet, väldigt mycket nu, dagarna är fyllda av möten o förhandlingar o snart ännu mer och då på annat plan o vid sidan av ordinarie arbete. Ryggen vägrar bli bättre, men mycket pga att jag inte gör så som läkarna sagt (om jag gjorde det, skulle djuren svultit ihjäl för länge sedan, inte fått motion eller rengjort o huset skulle frusit sönder o ungarna gått hungriga...)

Men, jotack, annars så är det bra         

Ja jag är lite tjatig av mig

Jobba med? Hmm det låter väl inte allt för bra?

Men bra att du ska schemalägga allt! Här görs schema varje vecka.
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-27 20:25:37 följande:
    Uthållighet är A och O för att en karl skall komma någonstans här i livet

• cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-02-28 23:11:10 följande:
    Nej, det kostar samma sålänge dom har avtal med landstinget eller tillhör landstinget.

Samt att det ingår i högkostnadskortet!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-03-03 09:19:17 följande:
    Goder förmiddag mina damer o herrar!!

God dagens!
    Cee once more skrev 2013-03-03 11:23:57 följande:
    Tajming är inte min starkaste sida   

Vi hänger har onsdagkvällar!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-03-03 16:41:36 följande:
    Det där med spontant umgänge har tydligen försvunnit även på fl.. det är inte lätt att vara enamstående förälder ;) :P

Men om du vill umgås lite spontant med mig så skriv till mig på FB där inne är jag lite mer spontant
  • cajsasmamma

Måndagar är oftast verkliga tråkdagar för då reser min älskling och kommer inte hem förrän på torsdag!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D