Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-02-25 19:05:28 följande:
    Naaaaaaw

"Låtsas att ja inte aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalls är avis" 

önska att alla skulle få träffa en lika underbar partner och speciellt du Isno!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-02-25 23:03:42 följande:
    Så glad att höra att så många av er har det så bra o mysigt o härligt... det värmer även mig  Hjärta KRAM på er!! 
    fy på dig käre Cee att du smyger dig hit när ag ligger och sover Skrikandes 

Hjärtakram på dig crezy hamsterladyn Hjärta
  • cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-02-26 11:39:48 följande:
    Håller med cm att du ska ju vara online när vi är det så vi kan babbla!
    Hoppas du har det bra! Kraaaaaaaam! Solig 
    Vi få helt enkelt bestämma en tid då alla kan vara online samtidigt så vi får babbla ur oss onsdagar kl 21 röstar jjag på
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-02-26 12:37:53 följande:
    Meh... sover ju vid den tiden

Kom på att jag gör nog det med onsdag kl 20? Då är jag iaf vaken en halvtimme:-P
  • cajsasmamma
    singel pappa83 skrev 2013-02-26 13:20:12 följande:
    Jisses sover ni kl 21 på en onsdag ?  har detta blivit pensionär tråden eller ? ;)

Om man jobbar 6dagar i veckan ca 50timmar ute plus att man är ute med barnet några timmar dagligen så somnar man gott vid 21även så onsdagar!
  • cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-02-26 13:26:24 följande:
    det låter som en bra tid för vi brukar skypea runt 21 varje kväll. Sen gäller det bara att komma ihåg det oxå.. Minnet är inte det bästa när man är så gammal som jag.

Hua för att bli lika gammal som du! Vi ringer varandra alltid efter farmen
  • cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-02-26 13:27:53 följande:
    Jag borde nog gå och lägga mig den tiden, men jag är en obotlig går-och-lägger-mig-för-sent-och-svär-över-det-varje-morgon-människa. 

Beskrev du mig nu? Eller så som jag var förr innan jag träffa M<3
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-02-26 17:25:39 följande:
    ju Precis efter farmen...hmmm.... nja, då ska sonen läggas o det är då jag brukar slockna oxå

Söndagar kl. 18?
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-26 18:20:37 följande:
    Gokväller trådinvånare

Händelserik dag i dag.

Möten o förhandlingar, mycket att hantera o ett chockerbjudande som jag måste ta i beaktning.

Min stackars hjärncell kommer vara helt utbränd efter denna tankeverksamhet, tror inte det finns plats för mer tankar just nu

Ha det gott     &nbspbsp; 

HEJ!

Hoppas att du inte bränner ut den hjärncell!
  • cajsasmamma
    Majuuu skrev 2013-02-26 20:29:31 följande:
    Farmen?  Tittar folk på sånt? 

Äsch, det är inte så illa att vara gammal, man kan skylla sitt dåliga minne på demens.

Självklart. Kollar man på farmen, hur ska man annars veta när man ska natta barnet?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D