Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-02-02 19:29:59 följande:
    HEJ snygging

Hur leker livet..? 
    Hej goding!

Livet leker med mig , jag tror att jag håller på och bli riktigt kär Hjärta 
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-02 19:51:10 följande:
    Är sådär.
    -Jobbade lite för mycket och för intensivt på jobbet i går, blev inte bättre av allt jag hade att göra hemma, så nu hr ryggen bestämt sig för att explositionsplittras vid varje rörelse, frusen o förkyld, men annars såär det ok

7 dagar kvar, sen så kommer "mannen långt långt bort" och hälsar på, ser fram emot det, men samtidigt...
    -Är det verkligen någonting att satsa på..? "Gah" beslutsångest delux...
    Samtidigt, inte så att det finns någon kö till mitt hjärta precis....så då förlorar jag ju ändå ingenting på att ge honom chansen...       
    Hm ta vara på dig! Skrikandes

Ta och diskutera det med han och lätta på ditt hjärta så kommer ni säkert fram till en gemensamt beslut hur ni vill ha i framtiden.
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-02 19:58:15 följande:
    Tjaa...Fast, hur vi vill ha framtiden, är nog alldeles för tidigt att prata om, för då blir det sett utifrån vad var och en av oss har i dag...

Får se vad tiden ger med sig, får se om det över huvud taget dyker upp något alternativ.

Jag försöker ta det lugnt, för ryggens skull, men inte fasen är det lätt, särskilt inte med hästarna o hundarna, samtidgit kan jag inte ens föreställa mig livet utan dem, så jag biter ihop så gott det går.

Hur går det med hästarna o tävlandet då..?          
    Det går bra med hästarna, fast tävlandet är lite nerlagt nu pga vissa omständigheter. eller ja Cajsa tävlar nu visserligen men mina egna kommer igen om någon månad 
  • cajsasmamma

[quote=68670231][quote-nick]Isnogood skrev 2013-02-04 18:41:16 följande:[/quote-nick]Kollade in en sväng i den ärliga datingtråden...där få man tydligen inte vara så ärlig som det ger sken av för då tar folk illa upp och det blir "dålig" stämning eftersom folk inte tycker lika dant... "Suck"

-Ja ja, jag får väl sitta här o prata med .mig själv då...  [/quote

Den tråden är jag så gott som portad ifrån

• cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-02-05 10:39:38 följande:
    tja CM! jodå har ca ett ton snö utanför och e trött, själv med hälsan och love=)?

Hälsan är det som vanligt med och kärleken blomstrar
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-02-05 19:54:12 följande:
    Jag är nog inte långt ifrån att bli det

(De flesta brukar göra sitt bästa för att ignorera de få inlägg jag gör där...) 

Jag kanske var lite väl ärlig i den tråden
  • cajsasmamma
    Marie-anne skrev 2013-02-06 00:27:22 följande:
    kul CM!

Ja det är det! Och i eftermiddag kommer han hit igen.
  • cajsasmamma

Någon som har lust att skala 2kg, potatis och steka lika mycket fisk? Så kan denna någon komma hit och göra det. Så jag kan sätta mig framför kaminen och värma mig.

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D