Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Marie-anne skrev 2013-01-24 00:29:11 följande:
    CM! hur e läget med dej nu för tiden? här står allt still, jag e som sagt singel igen, pappa har kronisk myonotisk leukemi och nu e han hemma på permis.. och jag e förkyld så jag ej får träffa han=(
    Hej Marie-Anne
    Det är bra med mig , jag är på väg in i ett förhållande :)
    allt annat flyter på bra så jaghar inte att klaga på :)  
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-24 09:32:46 följande:
    this will be my last day here... 

hej alla... and CM.. :)  
    fan stoppa pressarna, vaddå "this will be my last day here.." ska du lämna oss??? TystFörvånadRynkar på näsanObestämdGråter
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-24 09:57:58 följande:
    Täkte precis säga någe liknande...

Förvånad "GAPAR" Förvånad 
    Vi får gråta i körGråterGråterGråterGråterGråterGråter
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-24 10:13:02 följande:
    för att de e nån som mailar min sambo hela tiden o säger saker som att jag flörtar med killar på "F" och även om han tror mig när jag säger att det som skivs här e på skoj, så känns de jävligt olustigt... särskilt när ja inte vet vem det är..

nån som känner oss måste de ju vara eftersom personen visste att det var min sambo han skulle skriva till, men ja ha ingen aning... mitt ex kanske...   
    Sånt är olustigt, och riktigt tråkigt även om han tror dig så *förstår dig*

Men jag hoppas att folk ska förstå att det mesta som skrivs här faktiskt är på skoj. och ska man flörta med någon(på allvar)  så gör man det faktiskt privat och inte öppet på forumet. 

Konstigt att h*n som har skrivit till din sambo har skrivit att du flörta med killar har inte nämnt att du faktiskt "flörta "med oss tjejer med! Så det är ju någon som faktiskt känner er båda och vill förstöra!
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-24 10:29:40 följande:

exakt... är man intresserad och vill flörta på allvar så gör man det privat.. och de som skrivs här e på skoj... de e bara olustigt ändå Obestämd
    Hjärta
  • cajsasmamma

Vad missade jag igår, började läsa ikapp men så krascha internetet.

Hann läsa det ang. DW vän, jag beklagar verkligenHjärta Vet själv hur det är att missta en kär gammal vän! 

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-25 11:47:04 följande:
    Brukar du kolla p youtube-klipp...o pilla på dig...?

Tror att hon kollar på redtube och pillar på sig själv
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D