Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-01-28 21:27:33 följande:
    Tycker det låter som en bra ide´

Bara att göra mötet avslappnat, utan konstigheter

Tror Cajsa har märkt att mamma är gladare o mer full av liv    

Tror du det?
  • cajsasmamma

Kanske dags att sova snart? Ja det är nog bäst så går tiden snabbare. VILL att det ska vara fredageftermiddag snart!

Och då har vi en hellång helg framför oss, och ni kan säkert räkna ut vem som jobbar då!?

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 22:38:18 följande:
    Tomten..?

yes tomten cm! Men vad gör det. Mr M följer med mig gärna till stallet.
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-29 06:37:45 följande:
    Man hamnar på skalan yngre utseende längre

Jag använder mascara några ggr per år.. thats it.... skönt att man inte är ensam om att inte spackla på sig ett face

Känner några som spackla sig enormt mycket dagligen. Och nu när dom är i 30-40års åldern så går dom samla pengar till ansiktslyte.
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-29 06:40:35 följande:
    Wiieeeee.... alltid kul med lite ny kärlek för våra trådianer

Jag är överlycklig men jag har inte sagt något på FB.
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-29 07:20:11 följande:
     Nej det behöver du ju inte göra än heller, ta det när det känns bra ist.... skynda långsamt

Det är precis min plan
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-29 07:23:14 följande:
    Falsk marknadsföring med massa spackel

Man kanske är fin för stunden men till sist får man ju betala priset med åldrad hud även om man tvättar noga... nä, bättre med naturlig skönhet

Hmmm, får nog ta o väcka vilden igen, ska strax trava till skolan ju...

Folk undrar vad jag använder en krämer för jag ha så fin hud. Eh vilka vilka krämer? Använder bara vattenfri kräm på vintern och solkräm på sommaren.
  • cajsasmamma
    Psykbryt skrev 2013-01-29 09:21:30 följande:
    Det där med "studiobilderna" tror jag oftast har att göra med de där erbjudandena som brukar poppa upp titt som tätt om gratis festsminkning för ett gäng tjejer, tex en möhippa, där de sen blir fotograferade av proffsfotograf och får köpa bilderna för typ 500 spänn per bild. Många som går på den finten och köper bilder för tusentals kronor och sen sitter de där och tänker att de lika gärna kan använda dem till nånting när de ändå redan blivit blåsta på pengarna...

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D