Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-01-28 17:45:51 följande:
    Jamen då så...Så kanske jag inte ska skriva så mycket i dag då.... "GAH"

Fortsätt och skriv var visst stallledig ikväll med och jag har det tråkigt!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:02:04 följande:

Säger hon och lyser rött
    haha låg i badkaret då och surfa med mobilen .
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:12:52 följande:

Andra brukar vara ute på sjön, o surfa med surfingbrädor...men inte Cajsasmamma, hon surfar med mobilen i badkaret Drömmer
    Ja jag är ju inte som alla andra
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:17:34 följande:

Solig

Tacka faan för DET, vem VILL vara som dom... "garanterat ingen" 

Något spännande i dag..?  
    Jag vill vara mig själv

Nä det mest spännande som har hänt är att jag har börjat räkna dagar tills på fredag eftermiddag, onsdag kväll börja jag timmar. Varför måste karln resa så mycket i sitt arbete? Skrikandes
  • cajsasmamma
    Psykbryt skrev 2013-01-28 18:20:38 följande:
    Fattar du väl, att surfingbrädan inte får plats i badkaret....
    fast nästa gång ska jag testa och surfa med surfplattan, mobilen sjönk ju bara ner under vattnet!  
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:32:09 följande:
    Själv, skulle jag aldrig klara av att vara någon annan, hur mycket jag än försökte, har nog alldeles för stark personlighet, för att lyckas med bedriften att vara "någon annan"

Nepp, fungerar bara inte, på gott, och ont Tyst

Attans...inte kul när man vill o vill men inte kan    
    Men vi har sen hela helgen framför oss och snart ska han nog få träffa Cajsa och då är det lättare att ses ibland på kvällarna med *längtar*
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:35:05 följande:
    Nepp, djuren hojtar att de vill ha mat, så nu e de deras tur o få lite uppmärksamhet (läs mat...)

Ses!

(Om ni har otur )
    SesTomte
  • cajsasmamma
    Raggarbruden skrev 2013-01-28 18:49:24 följande:
    nämen godkväll hur lever livet med er då?

Möte i skolan på onsdag.
    Det är bra hör!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 18:57:56 följande:
    Härligt spännande

Är JÄTTE- JÄTTE- glad för din skull    {#emotions_dlg.flower}
    Fast lite spänd är jag, är det förtidigt att presentera han för Cajsa? vi har dejta ca en månad snart? 

{#emotions_dlg.flower} 
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 19:13:08 följande:
    Är du bekväm med honom (Svar JA, med tanke på vad som skrivits)..?
    Är han bekväm med dig (har svårt o tänka mig NEJ, på denna fråga)..?
    Är ni bekväma tillsammans, alltså, känns allt bara sådär jättebra o perfekt..?
    Kan ni båda slappna av till hundra i varandras sällskap..?
    Skylle HAN tycka att det var kul att få träffa dotra din..?
    Skulle DU tycka att det var kul att han träffade dotra din..?
    Har du pratat något med Cajsa om denne man, i så fall: Vad har varit hennes reaktion..?

JAG tror inte att man kan säga generellt, JA eller NEJ, detta beror helt på individerna (precis som när man släpper ihop hästar ), Utgå bara ifrån vad NI tre känner, är ni bekväma med situationen..?
    DÅ tycker jag så här= KÖR PÅ           
    Ja jag känner mig bekväm men honom. Var hos han i fredags och laga mat och det kändes helt naturligt och jag kände mig hemma i hans kök och hitta nästan allt utan att fråga vart han hade det, när jag är hos han så känns allt så avslappnat och om vi gör något så går allt som på´rutin nästa, som vi skulle ha känt varandra länge.

Han ser framemot och träffa Cajsa och givetvis vill jag att dom ska ses och tycka om  varandra. Han har också förståelse att Cajsa måste få tid att lära känna han och binda sin egen åsikt om honom. 

Jag har inte pratat så mycket henne om honom tänkte ta det i veckan med henne.

Hade planterat att han skulle få komma till stallet på fredag eftermiddag och ta en tur tillsammans med hästarna. Han tyckte att det lät som en bra ide eftersom det Cajsas hemmaplan men dock inte hemma.

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D