Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Jag fryser kan någon komma över med en värmefilt ?

• cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-13 13:10:26 följande:
    Kom o kryp ner hos mig..sitter inkrupen under mitt duntäcke o är en isbit likväl Rynkar på näsan HURRV!!
    MYS!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-13 13:27:24 följande:
    Kan ni inte skriva lite mer...så jag kan skylla på er att jag inte kommit igång med ngn städning än???!!! Tungan uteFlört
    Nä nu städar du och fixar allt så dejta vi varandra här kl 20:30 när allt är klart och barnen sover?! 
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-13 14:08:20 följande:
    mmhm...eld i själ o hjärta hade nog satt fart på kroppstempen

*hehe.. tror vi tjejer är så vana vid smörande falska idioter när det gäller raggning..så kommer det en äkta gentleman så  är nog risken att vi misstolkar honom stor  Obestämd
    Precis!
  • cajsasmamma
    Psykbryt skrev 2013-01-13 15:06:00 följande:

Jasså, det är därför jag har svårt att bli tagen på allvar. Synd för alla kvinnor bara som missar chansen...
    Ja det är synd, man missar kanske guldkornen pga sin rädsla 
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-13 18:57:12 följande:
    Inget städat blev det...eller jo, tog ut julgranen o dammsög upp barren ;) Kom hem från kalasplaneringen för en halvtimme sedan :P o nu våndas jag inför grodmötet Rynkar på näsan
    Hoppas att kalasplaneringen gick bra.

Grodmötet kommer och gå bra, sätt ner foten, kör med öppna kort och du vet vart min mailkorg bor om du behöver skriva av dig efter mötet!
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-13 19:11:21 följande:
    TACK gumman!! Hjärta

Kalasplaneringen gick väl så där..den gav vi väl 5 min iaf...men var såååå trevligt att få komma bort och prata med en annan kvinna.. händer mig ju aldrig annars!

Grodmötet kommer gå bra..men det blir jobbigt.. vet ju att det är det sista mötet... o vet att han kommer bli ledsen...eller iaf må dåligt... och vet att jag kommer vara ett vrak sen...  men det ger sig.. gäller bara att hålla kvar mitt mission i huvudet ända till slutet!! 
    Vet hur det är att få prata med en annan kvinna ibland, jag har ju bara gubbar på mitt jobb  

Du får bli ett vrak , du får bli arg, ledsen och du får må dåligt. Få ut allt idag rensa luften så ska du se att du kommer att går ur detta med bravur  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D