Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee once more skrev 2013-01-12 13:22:53 följande:

Racer får bygga ut psykbryts domäner..det löser vi..klart du ska vara med i vår sekt!! :P
    Härligt med en sekt ...or not!! me vi kan bo i kollektiv och ha vilda fester.
  • cajsasmamma
    Psykbryt skrev 2013-01-12 13:32:13 följande:
    Ok - fast det är egentligen Cee jag har spetsat in mig på ändå... Solig
    Det gör du rätt i, för det är en helt underbar tjejja Solig
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-12 13:42:06 följande:
    [quote=68333244][quote-nick]Cee once more skrev 2013-01-12 13:39:33 följande:[/quote-nick]

Aaaaaaawwwww.... [/quote
    Frustretande ärr smileysarna inte fungerar när man smurfar via mobilen... det var iaf ngt sött efter "aaaaaaawwwwww" ;)
    Solig{#emotions_dlg.flower}HjärtaCoolOskyldigKyssSkrattandeGladTungan uteTomte Här får du lite smillisar av mig :) 
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-12 14:16:09 följande:
    Jaha..händelserik kvart...fick återigen bevisat att vissa karlar är idioer!! :#
    O så höll jag på att bli påkörd igen..men han lyckades träffa en bil istället... :/
    Hehe.. vi har flyttat hästarna höautomat till andra sidan kullen för 4 dagar sen, gissa vilken kön det är på dom två hästarna fortfarande varje morgon letar efter automaten på den gamla stället? och vilken kön det är på dom 5 som springer direkt till den nya stället?
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-12 14:31:37 följande:

Hehe... inget svårt att lista ut det. ;)
    Nä kompisen filma det imorse 
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-12 14:53:34 följande:
    Nu överger jag er för x antal timmar... ska fira mamma m bowling o restaurangbesök. :)) Ha det så gott nu alla Sötnosar!!
    Jag ska överge er med jag ska på hemligt uppdrag och kanske återkommer jag ikväll/natt eller så kommer jag hit igen imorgon förmiddag.
  • cajsasmamma
    Thashiznitov skrev 2013-01-12 17:40:24 följande:
    007 Woman :D 
    Ja det är jag det  
    Cee once more skrev 2013-01-12 20:31:43 följande:
    Ooohhh...spännande spännande!! Låter som ngt som jag måste få veta allt om sedan Flört
    Men hallo det var ju ett hemligt uppdrag  
  • cajsasmamma
    Cee once more skrev 2013-01-12 21:44:50 följande:
    Kanske skulle flytta över mitt fokus till pannkakan i stället...rätt mkt mer action där... Men inte en enda naken kock hittills.. en grekisk iofs... men än dock ingen naken virrig en  SUCK  Obestämd Tungan ute
    Testa Spraydate istället där kanske du hittar en naken kock  
  • cajsasmamma
    singel pappa83 skrev 2013-01-12 23:59:29 följande:
    satan va ni skriver här...... :P 
    Tror inte att du behöver "Nia" åt Cee!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D