Inlägg från: Bollen82 |Visa alla inlägg
  • Bollen82

Pergo dubbelkur

Jag fick dubbelkur när jag skulle bli gravid. Det tog sig på första försöket.
    Nu försöker vi med ett syskon och jag har precis ätit en enkel-kur. Jag tycker att biverkningarna är likadana denna gången.
    Ska på VUL idag och kolla om min kropp reagerat på enkelkur, annars får det bli dubbel igen.

Lycka till!!

• Bollen82
    Jennie1987 skrev 2010-05-12 09:55:42 följande:
    Åh, vad härligt att höra att dubbelkur fungerat för dig! Jag hoppas såklart att det ska göra det för mig också :)Börjar med dubbelkur på fredag, så det ska bli spännande!Håller tummarna för att det hänt något i kroppen nu och att dom ser något på VUL!Skriv gärna sen när du vet :)Lycka till!

Dom såg inget på VUL igår. Min kropp reagerade inte på enkelkur.. Så på söndag ska jag börja äta primolut nor, och sedan köra en dubbelkur med pergo..
    Nya månad, nya tag!
  • Bollen82
    LenaP83 skrev 2010-05-14 08:16:42 följande:
    Tänk va roligt om vi allesammans skulle plussa=) Känner att detta år är ett bra år!Började med pergo dubbelkur igår...och jäklar i min lilla låda vilken huvudvärk jag hade och mådde illa....hoppas att jag slipper biverkningar idag...inge kul o gå på borås djurpark med jobbet o må urk...Kram på er!
    Ja, om alla plussade i det närmsta vore perfekt!
    Hoppas att dubbeldoserna funkar lika bra för er som det gjorde för mig första gången..
    Ha det så kul på borås, trist väder iof sig så ta med dig paraplyt!
Svar på tråden Pergo dubbelkur