• kayla23

Pergo dubbelkur

Hejsan Önskar er lycka till sj är jag på cykeldag 18 idag efter att ha tagit dubbelkur pergo hade inga biverkningar denna gången heller (pust) hade gärna vela ha nått så man kunde känna att det kanske skulle ha funkat men nej så det blir att vänta på BIM får helt enkelt hålla tummarna =D håller dom givitvis för er med kramar Kayla

• kayla23

Hej Jennie1987. Jag har BIM den 24 maj så vi får se håller tummarna så innerligt =D håller tummarna för alla !! kramizzar

• kayla23

Hej tjejer läser era inlägg o håller tummarna för er kuligt att ni har det så tätt era dagar sj går jag i ovissheten 24 :e närmar sig och jag vill bara testa nuuuuu.... Ni pratar lite om biverkningar sj har jag inte kännt nått varken på enkelkuren eller dubbeln ,nu känner jag lite kanske inbillning men kissar hela tiden molnande värk i magen och igår kväll trodde jag att jag skulle avlida av den smärtan jag fick kl 00.30 mitt på natten total skumt asså .....!!! kan få värme "attacker" kommer och går emellanåt som värsta klimaterie period kan jag tänkamig hahaha hela jag blir så varm o svettas röd i hela ansiktet och så e det i ca 2 min sedan poff över hel knepigt asså!!!! nån som kanske kan ha nått liknande?? kramizzar

• kayla23

hahahah roliga ni är men håller med hur stor e oddsen egentligen =D hahaha jennie skickar mina styrketankar kl 16.20 på tors oxå =D hoppas hoppas var o tog blodprov idag hoooooooooppas !!!!!!!! men vrf kommer det biverkningar efter??? hmmm.... styrke kramizzar till er

Svar på tråden Pergo dubbelkur