Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3
Här samlas vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm
gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m50689282.html
Här samlas vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm
gamla tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m50689282.html
Jag följer gärna med på bio nästa vecka.
Idag var vi på middag på bryggan på Lidingö. Jättegott oh Klara sov sig genom hela middagen, duktig tjej =) Hon har tagit sina första åltag nu, men föredrar ännu att rulla fram då det går fortare.
Emlak: Klara har oxå ändrat sig, hon vill gärna s eoss hela tiden oh helst ska man titta och prata med henne hela tiden oxå. Men äter gör hon fortfarande bra iallafall.
Såg just mirja att du var tillbaka först onsdag... nåja jag kan alltid hoppa över bion då hon är så tjurig på kvällarna.. boka när ni vill kommer ju alltid fler gånger
Skanka, var du på lidingö och åt lunch utan att meddela mig? :O
jo några dagars framförhållning måste vi nog ha för biokvällen. Niklas har en tendens att ha långa arbetsdagar och han behöver veta lite i förväg om han ska vara hemma i tid någon dag :)
Nästa vecka blir ju lite svårt att hinna då om jag inte kan förräns på onsdag och malin är upptagen tor. Så det får isf bli veckan efter! Någon som är upptagen någon av dagarna då eller ska vi t ex boka in - ons den 16:e?
jag kan på torsdag nästa vecka. Eller jag ska se om farmor kan vara barnvakt. Ska vi boka nästa torsdag?
Bra, då bokar vi nästa torsdag! Synd eva att du inte är kvar då :(
Någon som har önskemål om biograf? Jag gillar Saga. Där börjar en föreställning 17:45. Filmen håller på i 2,5 h så det är väl slut strax innan halv 9. Frågan är om vi hinner äta något innan ist? Jag kan nog vara inne i stan lite tidigare och dumpa Silas hos Niklas som jobbar precis vid stureplan om vi ska ses innan och äta.
Jag gör en lista så vi ser vilka som kan och vill nästa torsdag:
SATC på tors:
Mirja
Hej
Jag tänkte faktiskt på dig Mirja när jag åkte förbi på Gåshagaleden =)
För mig funkar bio vilken kväll som helst: Jag kan åka via Solna o dumpa Klara där o sen träffas för att äta något =)
SATC på tors:
Mirja
Maria
Vi kan inte den 10.e antingen har Hasse golftävling, eller så måste vi vara med på årsstämman för föreningen. :(
är det bättre om vi bokar en annan dag då så Giota kan vara med?
SATC på tors:
Mirja
Maria
Malin
Jag kan alltid försöka få Fredrik att komma hem tidigt eller ordna med det på annat sätt.. Mat vill jag ha! :) Saga, vilken bio är det?
Om ni kan en annan dag ex onsdag så följer jag gärna med =)
vi testar så här och ser när mest kan:
SATC på ons (9:e)
Giota
Malin
SATC på tors(10:e)
Mirja
Maria
Malin
SATC på fre(11:e)
Malin