Inlägg från: Jag och Bönan |Visa alla inlägg
  • Jag och Bönan

Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3

Haha inga tänder här inte.. Om jag förstod min mamma rätt så var jag rätt sen med mina också dv 19månader.. så vi kanske får vänta med tänder men här äter vi ordentligt nu ialf. 

För oss har det mest blivit färdigmat till V men snart ska det börja lagas lite mer. 
  • Jag och Bönan

Oj vad det hinner hända saker här.

Kul med lite spalyx.. jag var på spaparadiset för två år sen på min möhippa och det var supermysigt och bra behandlingar. 
    Får se om jag följer med.. har varit lite mycket nu ett tag i och med dopet nästa lördag.. så jag avaktar och ser vilket datum ni bestämmer och hur ekonomin ser ut. 
  • Jag och Bönan

Kul med träff i Lidingö imorn, får se om vi kan.. v var inte så snäll inatt så idag har vi tagit en promenix och orkade inte så mycket mer. Jag återkommer imorn bitti om det är ok Mirja?

Tänkte även säga att lilla Victor nu tar sig framåt vid rätt motivation =) så snart gäller det att se upp med allt som bara ligger
  • Jag och Bönan

Hej tjejer!

Blir ingen utflykt för oss idag. Victor sover väldigt dåligt nu när det är varmt, han är en jättevarm kille i vanliga fall och nu är det jobbigt för han. Varje gång han vaknar så är han törstig och det är en vattenpöl där han har sovigt =( Detta gör att vi i nte sover så bra och orkar tyvärr inte följa med idag.
    Hoppas ni får en jätte bra dag =)
    Kram kram
  • Jag och Bönan

Emlak att du har så bra koll på alla aktiviteter =) För oss låter det som en jätte bra ide hoppas bara vädret tillåter.

Vilket väder idag igen hoppas ni njuter ute i Lidingö =) 
  • Jag och Bönan

åh nej.. såg att barnvagsrullet var på måndag :( Och då var jag redan bokad med min andra mammagrupp.....tråkigt tråkigt får se om det blir någon ändring

• Jag och Bönan

Vi följer gärna med på lite mat och bio, ang spat vet jag inte riktigt hur vi ska få ihop helgerna.. ganska mycket. Men det låter jättekul så om ni bokar in ett datum så får vi se om vi kan.

• Jag och Bönan

vi ska ev en sväng till Solna men inget bokat än ;)

• Jag och Bönan

sorry torsdagen är bokad men ev fredagen.. 

• Jag och Bönan

Hej tjejer!

Hoppas eran morsdag blev lika underbar som min, sovmorgon, frukost på sängen, två trisslotter och en bok =) De små är så snälla =)
    Vi har inga direkta planer här framöver så vi är öppna för förslag gällande bio =)
Svar på tråden Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3