Vi som fick barn runt 11 oktober i Stockholm del 3
Haha inga tänder här inte.. Om jag förstod min mamma rätt så var jag rätt sen med mina också dv 19månader.. så vi kanske får vänta med tänder men här äter vi ordentligt nu ialf.
Haha inga tänder här inte.. Om jag förstod min mamma rätt så var jag rätt sen med mina också dv 19månader.. så vi kanske får vänta med tänder men här äter vi ordentligt nu ialf.
Oj vad det hinner hända saker här.
Kul med träff i Lidingö imorn, får se om vi kan.. v var inte så snäll inatt så idag har vi tagit en promenix och orkade inte så mycket mer. Jag återkommer imorn bitti om det är ok Mirja?
Hej tjejer!
Emlak att du har så bra koll på alla aktiviteter =) För oss låter det som en jätte bra ide hoppas bara vädret tillåter.
åh nej.. såg att barnvagsrullet var på måndag :( Och då var jag redan bokad med min andra mammagrupp.....tråkigt tråkigt får se om det blir någon ändring
Vi följer gärna med på lite mat och bio, ang spat vet jag inte riktigt hur vi ska få ihop helgerna.. ganska mycket. Men det låter jättekul så om ni bokar in ett datum så får vi se om vi kan.
vi ska ev en sväng till Solna men inget bokat än ;)
sorry torsdagen är bokad men ev fredagen..
Hej tjejer!