AVA klinik i Riga
Ja nu har jag vilat i 3 timmar efter ET. Så nu skal vi ta en lugn promenad i gamla stan och handla upp våra sista slantar
Kram och tack alla för lyckoönskningar och stöd.
Hinos: Du har mail . Det var ett bra förslag, det ska an kanske göra så vi kan prata med dom. Vi har redan pratat med dom i tre timmar pappa pratar mest.... Nu jäklar i det ska det gå vägen. Som doktor sa...jag hoppas inte vi ses mer nä ine vi heller svarade vi.
RD 8 nu och tjuvtestade idag , är det kört nu? Har läst om jätte många som testat plus redan på RD 7.
mamma t v 08 & Bette: Tack för uppmuntrande ord. Jag behöver verkligen det nu. Idag har jag blött lite stänk då och då. Så u har jag verkligen gett upp hoppet. Man ska väl inte blöda förens man slutar på hormonerna?? Eller hur funkar det?
Hinos: Jag tycker också det är märkligt att jag ska ta blodprov redan på dag 11. Men dom sa till mig under ET att vi skulle ta blodprov d 8 okt. Dom kanske räknade fel? Kanske skall ringa dom och dubbel kolla?
Nu har blödningen upphört igen. Blodde på rd 7 liiiiite och nu på rd 9 lite med ordentligt. Jag förstår ingenting. Men kan det ha att göra ed att jag och min man hade sex igår? Kan det påverka så man blöder?
I Riga sa dom att det inte gör något att ha sex.... jag är jätte förvirrad nu.
Men som sagt, tror inte alls att jag är gravid, förbereder mig för negativt besked på fredag.
Mamma till V 08: Jag fick börja på min medicin när jag hade haft mens i tre dagar bara, men min livmoder såg ändå tipp topp ut på ultraljudet senare. Du skall se att det blir bra, dom vet vad dom gör
Jag mailade ava i dag, dom höll fast vid att jag skulle ta blodprov nu på fredag så jag gör väl det.
Oj då...man ska alltså hålla sig ifrån sex? då kanske vi har varit lite dumma mot eventuell graviditet nu då?
Tack så mycket för alla svar och uppmuntran, jag har deppat ihop fullständigt dessa dagar. Är helt säker på att det blir neg på fredag men hoppas såklart jag har fel.