• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Fru84 jag har senaste gångerna gjort på odenplansläkarhus. Ultrgyn heter dem, helt fantastiska och väldigt proffsiga. Även min mvc använder dem så det är toppen. Vill du ha tips om mvc så kan jag ge det för jag älskar min ;)

• MrsCecilia

Snorpan. Jag gjorde det i höstas, de upptäckte på kub test att något var fel på isaks hjärna. Sen fick vi göra fostervattensprov, magnetröntgen osv. Det hela slutade med att avbryta graviditeten i v21. Det var utan tvekan det värsta jag gjort. Någonsin

• MrsCecilia

Apprå på sprutor och mediciner tar jag oxå med mig intyg från kliniken varje gång så jag inte fastnar i tullen. De vill rota i väskan varje gång och i frågasätta alla mediciner. Det har de gjort alla 8 gånger jag varit där ;)

• MrsCecilia

Vi valde att göra kub även denna gång för tänk att upptäcka att något var fel först vecka 19 vid rul? Vår donator var oxå ung, när såna här saker händer är ju åldern inte avgörande utan i vårt fall var det slumpen

• MrsCecilia

Snörpande och li02; jag är inte riktigt där än, förlossning känns så långt borta. Jag har knappt fattat att jag är gravid ju! Jag hänger oxå kvar här. Jag har hängt här i flera år och är inte redo att lämna er än❤️

• MrsCecilia
    snorpan02 skrev 2014-03-19 08:44:03 följande:
    MrsCecilia visst skulle du gå på tvillingklubbens kurs nästa vecka? Du får gärna berätta om det var bra så kan jag anmäla mig till maj kursen.
    Stämmer bra! Jag lovar att berätta :)
  • MrsCecilia
    Fru84 skrev 2014-03-19 15:54:49 följande:
    Vad spännande - Redan! Verkligen snabba ryck. Kul att följa din resa :)

Själv så slåss jag med oro och bruna/Rosa flytningar nästan dagligen. VUL på måndag, får hålla mig tills dess. 7+3 då. Borde kunna se hjärtat. :)
    Det hade jag också i början, oroande och läskigt men de kommer sluta snart. Vilken Ul-mottagning blev det?
  • MrsCecilia
    Frk Röd skrev 2014-03-19 15:06:58 följande:
    Härligt att höra. Det var verkligen snabba ryck. Gör du transfern nästa vecka med dina frysta i Riga eller börjar ni om på nytt med ET i Aten? Hur var Penny och läkaren på Serum? Var det en stor och fräsch klinik eller hur var det. Skriv gärna och berätta om du orkar.
    Tack för betalinfo. Jag har läst alldeles för lite på instruktionerna hur man gör provet så jag har inte sett infon om betalning.
    Redan: Jag undrar samma sak, otroligt spännande och vad fort allt gått!
Svar på tråden AVA klinik i Riga